Tai Aš turėčiau jūsų paklausti, kiek Man dar reikės pasilikti

Tai Aš turėčiau jūsų paklausti, kiek Man dar reikės pasilikti

Sekėjas: Kiek dar laiko su mumis bus Sai Baba subtiliuoju pavidalu?

Bhagavanas Satja Sai Baba (per Madhusudaną Naidu): Tiek, kiek Sai Baba norės. Tai darysiu tol, kol Mano darbas bus užbaigtas.

Koks yra Mano darbas? Statyti ligonines? Statyti mokyklas? Keliauti po pasaulį? Ne! Mano darbas – rūpintis, kad jūs pasikeistumėte, kad patirtumėte dieviškumą. Aš tai tęsiu – vienu ar kitu būdu – tol, kol pasikeisite. Taigi, kuo greičiau mokysitės, tuo anksčiau galėsiu pasitraukti.

Tiesą sakant, tai Aš turėčiau jūsų paklausti: „Kiek Man dar reikės pasilikti?“ Tol, kol suvoksite, kad visi sudarome vienatį, kad Sai Babos nėra išorėje, kad Sai Babos nėra vienur ar kitur – kad Sai Baba esate jūs!

Argentina, 2016 m. spalio 15 d.
Šaltinis: Sai Vrinda
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :