Visi burbulai turi sprogti

Visi burbulai turi sprogti

Paskutinė pamoka, kurią visi turės išmokti: „Aš esu dieviškas“


Šri Madhusudanas Naidu


Kai prieš kurį laiką atlikdamas savo kasdienius ritualus, kartojau/giedojau Viešpatį Ganešą šlovinantį himną Ganeš Atharva Šyršam, Svamis man papriekaištavo, kad susikoncentravęs į mantrą kartoju ją kaip papūga.

„Svami, atsiprašau, bet aš stebiuosi – jei Tu esi čia, tai kodėl negaliu Tavęs paliesti ir pajausti?“ – paaiškinau savo išsiblaškymo priežastį.
„Nes Aš esu ne fizinis.“
„Svami, tuomet prašau, pasiimk mane pas Save, į kitą pasaulį, kuriame esi“, – meldžiau.

„O, tas pasaulis labai skiriasi nuo šito, – prakalbo Svamis. – Šis yra Mrutju Loka, o anas yra Amrutju Loka. Ten nėra laiko ir erdvės sąvokų, kaip čia. Niekas nesensta ir nemiršta. Mirtis yra tik čia, todėl šis pasaulis ir vadinasi Mrutju Loka. Galite manyti, kad anas pasaulis yra tarsi namai, o šis pasaulis – tarsi mokykla, kur ateinama mokytis, o paskui grįžtama namo. Paskutinė pamoka, kurią visi turi išmokti, yra tokia: „Aš esu dieviškas“. Kai ši pamoka išmokstama, abu pasauliai pradingsta, kaip tas atspindys ant burbulo pradingsta jam sprogus. Paskui nebelieka nieko.“

„Svami, kiek laiko prireiks, kad sprogtų šis burbulas?“ – paklausiau rodydamas į save. Man buvo smalsu.

„Tiek, kiek prireiks baigti mokslus. Vieni baigia anksčiau, kiti vėliau, bet mokslus turi baigti visi. Vieną dieną visi burbulai turi sprogti“, – atsakė Jis.

Šaltinis: Madhusudanas Naidu, „Inner view"
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :