Kaip žinoti, ar einu teisingu keliu?

Kaip žinoti, ar einu teisingu keliu?

Klausimas: Svami, kaip man žinoti, ar einu teisingu keliu? Kartais atrodo, kad Tu manęs negirdi, kai su Tavimi kalbu ar šaukiu Tavo vardą. Ar aš esu savanaudis? Ar esu nedėkingas už viską, ką man davei?

Svamis: Jei leidžiatės į kelionę, žinote, kad važiuojant šituo traukiniu bus tam tikros stotys. Tol, kol pravažiuojate tas stotis, kurių tikitės, tol žinote, kad esate tinkamame traukinyje. Bet jei pamatote, kad stotys ne tos, kurios turėjo būti, tai reiškia, kad sėdite ne tame traukinyje. Turite tučtuojau išlipti, paklausti, kur tinkamas traukinys, ir lipti į tą traukinį.

Kai iš tikrųjų viską darysite dėl Manęs, pravažiuosite stotis, kurios vadinsis „Ramybė“, „Laimė“ ir „Dieviškasis džiaugsmas“, o ne tokias, kurios vadinsis „Nerimastingumas“, „Kietaširdiškumas“, „Sielvartas“ ar „Liūdesys“.

Šių stočių jūs nematysite. Taigi, jei kaskart ką nors padarę pajuntate ramybę ir džiaugsmą, tai reiškia, kad esate teisingame kelyje.

Daugelis vaikų bando su Manimi kalbėtis savo širdies tyloje. Deja, dar prieš pradedant Man kalbėti, jie praranda kantrybę, atsistoja ir nueina. Reikia turėti šiek tiek kantrybės – atsisėsti ir Manęs klausytis. Nereikia pas Mane eiti, kad Man kalbėtumėte. Tiesiog ateikite pas Mane Manęs pasiklausyti. Būkite tylūs ir laukite, kol pradėsiu kalbėti Aš. Jei kalbatės telefonu ir visą laiką šnekate tik jūs, ar kitam žmogui bus laiko atsakyti? Jei nutilsite, kitas žmogus galės atsakyti. Mes negalime abu kalbėti tuo pat metu. Kai nutylate, štai tada Aš pradedu kalbėti. Turite palaukti. Nepasiduokite per anksti.

Pagrindinis tikslas, kodėl čia atvykau ir kalbuosi su jumis visais – tai padėti jums užmegzti ryšį su jūsų pačių Dieviškumu viduje. Dievas buvo ir prieš ateinant Sai Babai. Kai Sai Baba išeis, Dievas irgi bus. Sai Baba tėra nepasireiškusio Dievo pasireiškimas ir niekas daugiau. Tai tas pats vanduo tik skirtinguose induose – ar tai būtų Rama, Krišna, Jėzus, Alachas ar Buda. Tiesa ta, kad jūs – taip pat indas, kuriame yra Dievas. Kokybė yra ta pati. Tad visi vaikai ir visi suaugę turi šiek tiek pasistengti.

Nors sezamo sėkloje ir yra aliejaus, jo negalima pamatyti, nes jį reikia išspausti. Gėlės aromato negalima pamatyti – jį reikia išgauti. Vaisiuje sulčių nesimato – jas reikia išspausti. Ugnis, esanti medienoje, nėra matoma – kad ji pasirodytų, reikia vieną medžio gabalą trinti į kitą. Taip ir jūsų Dieviškumas yra čia pat, viduje, bet jis nematomas, nes tam, kad jis pasireikštų, reikia, kad taptumėte tyresni, nesavanaudžiai, užjaučiantys ir kantrūs. Aš galiu jūsų laukti taip ilgai, tai negi negalite Manęs palaukti keletą minučių, kad ateičiau ir su jumis pasikalbėčiau? Turite duoti Man šiek tiek laiko, kad pasireikščiau. Pasistenkite ir atminkite – jokios pastangos niekuomet nenueina veltui. Tai tikrai jums padės vieną ar kitą dieną priartėti prie savo tikrosios Savasties. Niekuomet nenusivilkite.


Jaunimo satsangas Londone
2015.08.30
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Jungtinėje karalystėje 2015 m. rugpjūčio mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :