Kartais labai sveika atsidurti kvailio vietoje

Kartais labai sveika atsidurti kvailio vietoje

Iš interviu su Sima Devan

Naujausias mano pasikalbėjimas su Bhagavanu buvo šią popietę, apie trečią valandą, kai skaičiau knygą. Svamis man labai švelniai pasakė: "Kartais labai sveika atsidurti kvailio vietoje."
Mano mažasis aš sukluso: "Ar taip ir atsitiks? Ką tai reiškia, Svami? Kodėl tą pasakei?"

Svamis paaiškino:
-- Tai nepaprastai svarbu dėl to, kad daugiausiai vidinių įžvalgų ir supratimo tu atrandi būdama viena. Bet būdama viena negali apčiuopti to mažojo aš, kuris kažkada buvo labai didelis, o dabar sumažėjo. Ir kai jis tapo visai mažas, tu galvoji, kad jo visai neliko. Kalbi sau: "Manyje jau nebėra mažojo aš. Manau, tapau dvasinga". Todėl labai naudinga kartais pabendrauti su kitais žmonėmis, kurių mažieji aš gali pamatyti ir pričiupti tavo mažąjį aš ir pastatyti tave į kvailio vietą. Atsidūrusi kvailio vietoje supranti, kad visiems išsiskirsčius turėsi sutelkti visas pastangas ir pati sučiupti tą savo inkščiantį įskaudintąjį mažąjį aš.

Pabendrauti su kitais žmonėmis labai svarbu. Ne tam, kad palygintum save su kitais, bet tam, kad pamatytum save jų akimis.


Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :