Kartais labai sveika atsidurti kvailio vietoje

- Kartais labai sveika atsidurti kvailio vietoje, - švelniai ištarė Svamis. 
Mano mažasis aš susigūžė:
- Ar man taip atsitiks? Kaip suprasti, Svami? Kodėl man tą sakai?
Svamis paaiškino:
- Tai labai svarbu dėl to, kad daugiausiai vidinių įžvalgų ir supratimo tau ateina tada, kai būni viena. Bet būdama viena negali užčiuopti to mažojo aš, kuris kažkada buvo didelis, o dabar sumažėjo. Jis sumažėjo, bet tau atrodo, kad jis visiškai išnyko. Pradedi galvoti, kad tavyje nebėra to mažojo aš, kad esi dvasinga. Todėl kartais naudinga pabūti tarp žmonių, kurių mažasis aš gali pričiupti tavo mažąjį aš ir pastatyti tave į kvailio vietą. Atsidūrusi kvailio vietoje supranti, kad kai viskas pasibaigs ir žmonės išsiskirstys, tavęs laukia darbas - sugauti tą savo inkščiantį mažąjį aš, kuris pasijuto įskaudintas.
Todėl labai svarbu retkarčiais pabūti su kitais žmonėmis. Tam, kad save pamatytum jų akimis.

Seema M. Dewan
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :