Istorija apie nuodus ir vibhutį

Norėčiau papasakoti vieną įvykį, kuris buvo atsitikęs šiam Avatarui. Iki šiol niekam to nepasakojau. Kai šis Prašanti mandiras (šventykla) buvo pastatytas, Aš valgydavau viršutiniame kambaryje. Kai valgydavau, Mano Griham Ammaji (fizinio kūno motina) visuomet būdavo šalia ir versdavo Mane suvalgyti daugiau. Ji dažnai su nerimu kalbėdavo, kad netenku svorio. Aš jai atsakydavau: „Kodėl turėčiau daugiau valgyti? Ar Man reikės su kuo nors galynėtis? Aš nenoriu būti storas.“

Kartą vieni žmonės pasikvietė Mane pavalgyti į savo namus. Iš tikrųjų jie ketino Mane nunuodyti. Jie pavydėjo Mano augančio populiarumo. Tais laikais Aš labai mėgau Alasandos vadas. Taigi, jie į vadas įmaišė nuodų ir jas pasiūlė Man. Prieš eidamas į tuos namus Išvaramai ir Subamai pasakiau, kad jos neišsigąstų, jeigu nutiktų kažkas nemalonaus. Kai grįžau, visas Mano kūnas pamėlo ir iš burnos pradėjo eiti putos. Išvaramai pasakiau, kad ji ratu pasuktų savo delną. Kai ji taip padarė, didžiausiai jos nuostabai, rankoje atsirado vibhučio. Vibhutį ji įmaišė į vandenį ir davė Man atsigerti. Iš karto atsigavau. Ji stebėjosi: „Savo rankos mostu vibhutį gali kurti Svamis, bet kaip galėjo atsitikti, kad vibhutis atsirado mano delne?“ Iš tiesų tą akimirką Aš jai suteikiau tą galią.

Satja Sai Baba
2002 m. rugpjūčio 31 d.
Prašanti Nilajamas
Šaltinis: „Sathya Sai speaks“, 35 tomas
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :