Ramakrišna: „Motina žino, kas man yra geriausia“

Klausimas: Svami, vienas iš sekėjų, kuris dirbo Šri Lankos onkologinėje ligoninėje, dabar pats susirgo žarnyno vėžiu ir neseniai buvo operuotas. Svami, kaip galėtum palengvinti jo būklę? Jis yra atsidavęs sekėjas; ligoniais jis rūpindavosi kaip tikrais savo tėvais. Deja, dabar jis pats susirgo vėžiu.

Satja Sai Baba (per Madhu): Melsdamiesi už jo sveikatą jūs atlikote savo pareigą. Tai jūsų pareiga, ir jūs ją atlikote. Dabar Aš atliksiu savo pareigą ir padarysiu tai, kas jam geriausia. Mokytojas Ramakrišna sirgo gerklės vėžiu, nors jis visuomet sakė teisybę, visuomet kalbėjo tik apie dieviškumą, gėrį ir dvasingumą. Vis dėlto jis susirgo gerklės vėžiu ir negalėjo nei kalbėti, nei valgyti ar gerti. Susirinkę mokiniai jį įkalbinėjo: „Mokytojau, tu niekam nesi padaręs nieko blogo, tu neturi jokių nuodėmių; atvirkščiai, iš tavo lūpų sklido tik geri žodžiai – paguodos žodžiai, malonės žodžiai, palaiminimai. Tai kodėl tau reikia taip kentėti? Kodėl tu nepaprašai Motinos Kali, su kuria kalbiesi kiekvieną dieną, kad Ji tave išgydytų ir išvaduotų nuo skausmo?”

Ramakrišna, iš kurio buvo likę vieni kaulai ir oda, išklausė mokinius ir, primygtinai jų prašomas, pagaliau nuėjo pas Motiną ir tarė: „Motina, man tai nesvarbu. Tu Pati viską žinai, ir Tu padarysi tai, kas man bus geriausia. Tačiau su manimi esantys mano mokiniai ir Tavo sekėjai primygtinai reikalauja paprašyti Tavęs, kad mane išgydytum, kad vėl galėčiau valgyti ir vėl būčiau sveikas.“ Motina nusijuokė ir tarė: „Mano sūnau, Aš valgau tūkstančiais burnų, Aš kalbu tūkstančiais burnų ir geriu tūkstančiais burnų. Argi tai svarbu, jeigu viena iš jų negalėsiu kalbėti, valgyti ar gerti?“ Ramakrišna atsakymu liko patenkintas ir laimingas grįžęs pas mokinius jiems pasakė: „Motina žino, kas man yra geriausia, ir man nieko nereikia sakyti. Tačiau rūpindamiesi kitais jūs atlikote savo pareigą, ir tai yra gerai.“

Tiesa ta, kad vėžiu susirgęs žmogus Manęs nemeldžia, kad pasveiktų. To prašo kiti žmonės, esantys šalia jo. Tad tebūnie – Aš padarysiu tai, kas jam yra geriausia.

2016 m. liepos 10 d.
Kolombo (Šri Lanka)
Šaltinis: Sai Vrinda

Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :