„Jeigu esate pasirengę, Aš atsiųsiu darbą ir atsiųsiu žmones“

Klausimas: Svami, mes labai dėkingi, kad pas mus atvykai. Bet kaip mums patirti daugiau dieviškumo? Širdis jaučia Dieviškumą, kai būnam su Tavim. Bet mes norime daugiau...  

Satja Sai Baba (per Madhu): Jei apie Mane nuolat galvosi, tada Mane jausi. Pastarąsias tris dienas apie nieką kitą negalvojai, tik apie Mane, todėl buvai didžiulėje palaimoje. Jeigu tai darysi kasdien, jei kiekvienas tavo žingsnis, kiekviena mintis, kiekvienas žodis bus skirtas Man, tada Mane jausi visą laiką ir vis stipriau. Problema ta, kad jūs kurį laiką pabūnate, o paskui nusišalinate. Ateinate ir išeinate. Ateiti ir išeiti nėra gerai. Mąstymas apie Mane turi būti tarsi kvėpavimas – kad būtumėte gyvi, kvėpuoti turite visą laiką.

Ką bedarytumėte – ar tvarkytumėtės namuose, ar bendrautumėte su draugais, ar apsipirkinėtumėte parduotuvėje, ar gamintumėte valgį – visuomet galvokite apie Mane: „Šitas Svamiui, tas Svamiui“, – sąmoningai suvokdami, kad Aš esu su jumis, aplink jus. Galvokite, kad viską darote Man, o jūs pats esate tiktai prasado gavėjas – kaip ir čia, kur tu Man tarnavai, o paskui kitiems išdalindavai prasadą. Tokioje dvasioje – kaip aukojimą Man – turite atlikti kiekvieną darbą, kiekvieną akimirką. Tuomet Svamį jausite kiekvieną akimirką. Protas, kurį sudaro „aš“ ir „mano“, turėtų išnykti. Toks yra kelias. Būdas nuolatos patirti savo tikrąjį būtį yra dhyana, meditacija. Tačiau tas patyrimas ateis tik tada, kai prote nebus jokių kitų minčių, tiktai mintys apie Dievą. Jeigu kitų minčių bus, patyrimas nebus toks galingas ar intensyvus.

Padėkite vaikams – ten, kur jiems pagalba reikalinga. Jie jauni, jie dar tik mokosi. Jiems gali prireikti pagalbos rengiantis pasirodymams. Būkite su jais, padėkite jiems kuo galėdami. Susirinkęs nedidelis 20–25 žmonių būrelis gali suorganizuoti įvairių dalykų. Susitikimai gali vykti tavo namuose arba sode – nesvarbu kur. Prieš žmonėms išsiskirstant gali jiems pasiūlyti pasistiprinti, šio to užkąsti.

Pradėję nuo tokių nedidelių susitikimų, susiburkite ir nedelsdami įsteikite fondą, kad galėtumėte veiklą tęsti. Šrynivasas sakė, kad jeigu bus reikalingi chirurgai operacijoms atlikti, jie gali čia atvykti arba vaikai gali vykti į Indiją – kaip patogiau. Pradėkite eiti šita kryptimi, nes jūs jau turite sąlygas. Jeigu esate pasirengę, Aš atsiųsiu darbą ir atsiųsiu žmones. 

2016 m. balandžio 28 d. Graikija
Šaltinis: Sai Vrinda
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :