Dabar jūs atėjote pas gydytoją Sai Babą

Klausimas: Aš nuolat girdžiu, kad seva (tarnavimas) yra aukščiausia dvasinė praktika, kuria žmogus gali užsiimti. Iš kitos pusės, sakoma, kad žmogaus gyvenimo tikslas yra suvokti savo tikrąją būtį, dieviškumą. Vieni visą savo gyvenimą paskiria meditacijai, kad per meditaciją suvoktų savo tikrąją būtį. Kiti tvirtina, kad lengviausias kelias Kali jugoje yra namasmarana (Dievo vardo kartojimas) ir seva. Tačiau man kartais atrodo, kad lengviau būtų sėdėti ir medituoti. Štai toks mano vidinis konfliktas. Iš vienos pusės, mums sako užsiimti tiktai seva, o iš kitos pusės mūsų asmeniniai polinkiai (vasanos) kreipia mus eiti kitu keliu. Taigi, kuris kelias geriausias? Ar turėtume įsiklausyti į save ir atsižvelgti į savo polinkius, ar turėtume eiti nurodytu keliu?

Satja Sai Baba: Kai susergi ar kažką skauda, norėdamas pasveikti tu eini pas gydytoją. Yra įvairių gydytojų. Kam patinka homeopatija, tas eis pas gydytoją homeopatą ir vartos homeopatinius vaistus; kam patinka Ajurvedinis gydymas, eis pas Ajurvedos gydytoją ir prašys jo vaistų; kas pasitiki alopatija (vakarietiška medicina), eis pas gydytoją alopatą ir vartos alopatinius vaistus. Visiems, kurie kreipsis į gydytojus, tikrai bus skirti tam tikri vaistai, kuriuos vartodami jie per tam tikrą laiką pasveiks.

Dabar jūs atėjote pas Gydytoją Sai Babą. Sai Babos gydymo būdas gali skirtis nuo kitų gydytojų. Mano būdas – turite eiti nuo iki mes, o paskui nuo mes iki Jis. Mano būdas – turite eiti nuo asmens iki visuomenės ir nuo visuomenės iki Dievo; nuo asmeninės naudos iki tarnavimo kitiems ir nuo tarnavimo kitiems iki Dievo. Mano būdas – Man mein Ram, hath mein kaam, su Dievo vardu širdyje ir Dievo darbu rankose. Tai darydami sugebėsite peržengti visus iš praeities ateinančius savo polinkius, visus savo norus, visus savo ribotumus; galėsite savo širdimi apglėbti visą pasaulį.

Turite suvokti tiesą, kad visuose glūdi vienas ir tas pats dieviškumas – štai Mano būdas. Jeigu gydytis atėjote pas Mane, turite laikytis Mano nurodymų. Nebus jokios naudos, jeigu šokinėsite nuo homeopatijos į Ajurvedą, o paskui į alopatiją; tai sutrikdys jūsų kūną. Mano gydymo būdas: pamirškite savo asmeniškumą, savo ego, stiprinkite meilę ir tarnaukite kitiems. Visą savo gyvenimo laiką, visas savo mintis, žodžius ir poelgius skirkite tam, kad išreikštumėte savo meilę kitiems, jiems tarnaudami. Eidami šiuo keliu galėsite išvysti Dievą. Kalijugoje šis kelias yra lengviausias, tai karališkasis kelias.

Satja Sai Baba (per Madhu)
2016 m. liepos 11 d.
Otava (Kanada)
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :