Kaip įamžinti šią akimirką?

Kaip įamžinti šią akimirką?

Klausimas: Svami, kartą aš praleidau progą su Tavimi nusifotografuoti, nes Tu pasakei: „Žiūrėk anapus pavidalo; neprisirišk prie Mano pavidalo.“ Paskui, po Tavo išėjimo, Tu pasirodei ir pasakei: „Laikas, kai buvai su Manimi, buvo auksinės akimirkos, o laikas, kurį būsi su Manimi, bus deimantinės akimirkos“. Tai deimantinė akimirka. Kaip mums įamžinti šią akimirką, nes neturime savo praeities, nežinome, kas bus ateityje, turime tik dabartį? Kaip išsaugoti šią akimirką?

Svamis: Išties, fotoaparatu daugiau nebegalite to užfiksuoti, kaip kad ketinote. Tačiau galite padaryti štai ką – užfiksuokite tai savo širdies fotojuostoje. Galite pasiimti Dievo atspaudą ir visuomet nešiotis su savimi, kad ir kur eitumėte.

Jūs esate dieviški. Tai viskas, ką sakau daugybe įvairiausių būdų. Tikėkite tuo! Vien šiuo tikėjimu galite pasiekti bet ką. Jei tikrai visa širdimi tikite, kad esate dieviški, tai esate gavę tai, ką turėjote gauti, čia ir dabar. Sugrįžkite nepaprastai tvirtai tikėdami: „Aš esu Dievas. Aš esu Dievas. Aš esu Dievas“ ir gyvenkite vadovaudamiesi šia vienintele tiesa; visa kita stos į savo vietas. Jums nereikia galvoti apie praeitį, ateitį ar net dabartį. Gyvenkite tikėdami ir būdami įsitikinę, kad esate dieviški; ir visa kuo bus pasirūpinta savaime. Nereikia jokių pastangų; tas vienintelis tikėjimas užtikrins, kad visi jūsų veiksmai, žodžiai ir mintys taps dieviški. Užfiksuokite tai; tai kur kas svarbiau.

Nesijaudinkite dėl to, kas įvyko, kas įvyks ir kas vyksta šiuo metu. Jei tikėsite, kad esate dieviški, ir atitinkamai gyvensite, visa kas taps dieviška. Tai viskas, ko Man reikia.

Satja Sai Baba (per Madhu)
Satsangas Singapūre

2016 m. kovo 23 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Singapūre 2016 m. kovo mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :