Kaip galėčiau būti su Tavimi visą laiką?

Svamis sako: „Aš nesiskiriu nuo Savo žodžių. Jūs negalite turėti Mane, o Mano žodžių – ne. Kad Mane turėtumėte, turite vadovautis Mano žodžiais.“

Neseniai Jis pasakė: „Aš nesiskiriu nuo Savo misijos. Tie, dalyvaus Mano misijoje, taps Mano dalimi. Bet jei vengsite Mano darbo, nesitikėkite, kad būsiu su jumis.“

Londone sekėjas paklausė: „Kaip galėčiau būti su Tavimi visą laiką?“
Svamis pateikė nuostabų atsakymą.

„Londone gyvena karalienė. Tarkime, tu nori kasdien su ja susitikti. Ką turėtum daryti? Kad karalienė norėtų su tavimi susitikti, turėtum būti toks pat didis, kaip ir ji. Kitaip, negi ji dėl tavęs švaistys savo laiką?

Bet paprasčiau yra būti karalienės tarnu. Tuo, kuris tvarko kambarius, atneša arbatos, rūpinasi jos patogumais. Su karaliene galėsi kasdien susitikti tik tada, jei tapsi mažu, nuolankiu tarnu. Jei tapsi kita karaliene, tai norėdamas susitikti su šita, turėsi jai paskambinti. Bet jei esi tarnas, be kurio karalienė neišsiverčia, tai tokį žmogų ji kviesis visą laiką.“

Svamis patarė: „Turi tapti arba didesnis už didžiausią, arba mažesnis už mažiausią, tai yra, labai nuolankus Viešpaties tarnas. Iš šių dviejų galimybių lengviau tapti Viešpaties tarnu. Nes tuomet visada būsi šalia Jo. Kaip tokiu tapti – štai klausimas, kurio visą laiką turi savęs klausti.“

Jis davė tokį sprendimą: „Seva – tai sadhana savirealizacijai (savo tikrąjai Savasčiai suvokti).“


Iš Šri Madhusudano Naidu kalbos satsange „Tatva Samykša“ 2017 m. liepos 17 d.
Satja Sai Gramoje, Mudenahalyje
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage