Prema Sai kalbės tylos kalba

Klausimas: Svami, ar Tu sugrįši fiziniu pavidalu – tokiu, kad žmonės galėtų Tave matyti? Kurioje valstijoje Tu gimsi?

Svamis: Aš dėstau matematiką, o tu galvoji apie gramatiką! Kai ateis laikas ir naujas kursas prasidės, tuomet papasakosiu daugiau. Bet kodėl jūs taip darote? Užuot atsirišę nuo vieno fizinio kūno, jūs imate ieškoti kito fizinio kūno, prie kurio galėtumėte prisirišti. Aš noriu, kad jūs Mane surastumėte savo viduje: matytumėte Mane savo viduje, jaustumėte Mane savo viduje ir girdėtumėte Mane savo viduje. Tam ir skirti visi šie užsiėmimai. Neskubėkite žengti atgal ir prisirišti prie kito fizinio kūno. 

Kad jau paklausei, pasakysiu tau vieną dalyką. Prema Sai nebus toks kalbus, koks esu Aš. Jis labai griežtas mokytojas. Jeigu neatliksite savo namų darbų, Jo kurse ničnieko nesuprasite. Jis kalba tylos kalba. Jei nesuprantate Mano sakomų žodžių, tai kaip suprasite tylą? Jei dabar negalite suprasti Mano žodžių ir jais vadovautis savo gyvenime, Jo tylos nepajėgsite ištverti. Taigi, gyvenkite dabartyje ir darykite tai, ką turite daryti šiandien. Jeigu teisingai atliksite savo užduotis, tai automatiškai būsite perkelti į aukštesnį kursą, ir atėjus laikui jau būsite jame.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Ensinitas (JAV)
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :