Aš esu su tais, kurie yra dėl Manęs

Aš esu su tais, kurie yra dėl Manęs

Mano misija nesibaigs tol, kol paskutinis žmogus Žemėje nebus transformuotas į Dievišką. Aš turėsiu kelis pavidalus, kelis vardus ir vis ateisiu, kol atliksiu Savo užduotį. Aš buvau čia anksčiau ir dariau tą patį. Ir dabar darau tą patį, ir toliau darysiu tą patį įgaudamas skirtingus vardus ir pavidalus. Nes nesu prisirišęs prie jokio vardo, vietos ar žmonių. Aš esu prisirišęs tik prie Savo Darbo, dėl kurio atėjau.

Aš eisiu visur, kur tik dirbamas Mano Darbas. Aš būsiu su tais, kurie dirbs Mano Darbą, nes Man jis brangus. Aš esu su visais, kurie yra čia dėl Manęs, kurie čia yra tam, kad skleistų aplinkiniams džiaugsmą; kad padėtų žmonėms sugrįžti į teisingą kelią, nuo kurio jie nuklydo; ir kad suteiktų skurstantiems tai, ko jiems trūksta. Aš esu su tais, kurie darbuojasi dėl šių trijų dalykų.

Matomas ar nematomas, žinomas ar nežinomas, suvoktas ar nesuvoktas – Aš esu čia su visais tais, kurių gyvenimas grįstas Tiesa, Gėriu ir Grožiu. Tai Mano darbas, kurį Aš myliu. Ir Aš myliu tuos, kurie tai daro. Ir Aš būsiu su jais, kur jie bebūtų.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Bogota, Kolumbija, 2017 m. spalio 13 d.

Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :