„Kai būsite pasiruošę, Aš jus pasiimsiu“

„Kai būsite pasiruošę, Aš jus pasiimsiu“

Per satsangą Kroatijoje sekėjas Svamio paprašė: Norėčiau baigti mokslus ir dirbti Tau, Svami, bent jau tarnauti Tau, nes labai daug iš Tavęs gavau.

Svamis: Visi, kurie trokšta Man tarnauti, neabejotinai gaus progą – bet kad tarnautumėte visiems, ne tik Man, reikia ir gebėjimo, ir tyrumo. Tarnaujant Man tyrumas be gebėjimo yra bevertis, o gebėjimas be tyrumo – pavojingas. Sakykime, ligoninėje prireikia operuojančio chirurgo. Vien to, kad gydytojas nori operuoti, dar nepakanka – jis dar turi turėti ir reikiamų įgūdžių, nes kitaip kas gi lauktų paciento? Užuot padėjęs, toks gydytojas gali tik pakenkti.

Tik kai būsite išsiugdę gebėjimus ir pasiruošę tapti Mano instrumentu, reikiamu laiku Aš jus pasirinksiu. O iki tol regėkite Mane kiekviename žmoguje, kurį sutinkate, ir tarnaukite Man tiek, kiek leidžia galimybės. Tarnauti Man – tai nereiškia tarnauti tik Mano pastatytose institucijose, turinčiose Mano vardą. Visas pasaulio gėris priklauso Dievui. Tarkite kam nors malonų žodį, atraskite kantrybės ką nors išklausyti, būkite su žmonėmis nevilties ir sielvarto valandą, suteikite jiems kad ir menkiausią pagalbą – visa tai būdai Man tarnauti. Neapsiribokite konkrečiomis institucijomis ar vietomis – Man galite tarnauti visur, įvairiais būdais.

Žinau, kad jau ir taip tarnauji: esi nepaprastai geras klausytojas, gebantis, kaip niekas kitas, išklausyti savo draugus ir kitus žmones ir padedantis jiems išlieti savo širdį. Taip naudingai gali pasitarnauti net ir neturėdamas išskirtinių žinių ar kitų gebėjimų. Problemos prasideda, kai imi kalbėti, versdamas kitus klausytis. Tol, kol klausaisi, tu tarnauji.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Koatijoje 2016 m. balandžio 24 d.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :