Jeigu žiūrite į priešingą pusę – kaip sužinosite, kad Aš su jumis?

Klausimas: Aš kasmet važiuoju į Putapartį ir ten praleidžiu du arba tris mėnesius. Ten būdamas jaučiu, kad Tu visą laiką esi su manimi. Tačiau kai iš Putaparčio išvažiuoju ir sugrįžtu į Londoną, aš nejaučiu, kad visą laiką būtum su manimi. Kodėl taip yra? Gal galėtum man paaiškinti?

Svamis: Būdamas Putarpartyje tu atsiriboji nuo visų kitų kalbų, pašnekesių, aptarimų, todėl tavo protas dažniausiai laisvas ir gali galvoti apie Mane. Su tavimi Aš esu ir tenai, ir čia. Kai žiūri į rytų pusę, negali matyti, kas yra vakaruose. Panašiai, jeigu protas atsuktas į pasaulį, akivaizdu, kad Dievas iš akiračio pradings. „Apkarpykite“ savo kontaktus, bendravimą, pokalbius – lygiai taip pat, kaip Putapartyje. Tai jums padės susitelkti į Mane ir dažniau pajusti, kad esu su jumis. Aš visuomet esu greta jūsų, tačiau jeigu jūs žiūrite į priešingą pusę – kaip sužinosite, kad Aš su jumis? Visur, kur einate, pratinkite protą elgtis taip, kaip jis elgiasi Putapartyje – tuomet Mano buvimą jausite visą laiką. Kuo labiau įgusite, tuo stipresnis bus tas jausmas.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Sufolkas, Jungtinė Karalystė
2016 m. balandžio 3 d.
Šaltinis: Sai Vrinda
Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Sofolke, Jungtinėje Karalystėje, 2016 m. balandžio mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage