„Turi laiminti tuos, kurie tave puola“

„Turi laiminti tuos, kurie tave puola“

Izaokas Taigretas

Viena iš svarbiausių pamokų, kurią išmokau iš Svamio, yra ši: „Aš turiu tave sulaužyti, kad perdaryčiau“ (angl. I have got to break you to remake you). Jis man paaiškino: „Jūs gimstate tam tikroje šeimoje, kuri jus formuoja; jos įtaka yra tokia stipri, kad iš jos perimate viską – ir savo charakterį, ir savo įsitikinimus. Paskui yra kultūra, kurioje gimėte, – ji irgi jus labai veikia. Jūs tampate tos aplinkos, tų tėvų ir tos kultūros produktais. Jūs negalite pajudėti; tai tarsi riešuto kevalas.“ Todėl Jis turi tą kevalą sutraiškyti, kad galėtų Jus naudoti. Tai lyg fenikso prisikėlimas iš pelenų. Jūs turite būti numestas į patį dugną ir turi būti visiškai sunaikintos tos įtakos, ir tik tada galėsite tapti Jam naudingu.

Esu tikras, kad daugelis jaučiate, jog jūsų gyvenimas buvo labai sunkus. Tai, kaip žinote, iš esmės yra karma. Savo ateitį kuriate dabar. Tai vieta, kurioje turite atidirbti karmą šiame gyvenime. Bet aš galiu jums tik pasakyti apie vieną tikrovę, kuri labai jaudinanti, ir tas suvokimas pamažu man atėjo per pastaruosius šešis mėnesius – apie tai, kas mes esame: laikina, praeinanti, ir tuo pat metu amžinoji versija.

Prieš daug metų aš turėjau nuostabų pokalbį su Mokytoju. Jis pasakė:
– Taigretai, tu buvai puolamas nuo tada, kai buvai dar mažas berniukas.
Atsakiau:
– Taip, Svami.
– Tu buvai puolamas visą savo gyvenimą.
– Taip, Svami.
– Net ir dabar tu esi puolamas.
– Taip, Svami.
– Tu turi laiminti tuos, kurie tave puola.
– Laiminti tuos, kurie mane puola? Ką turi galvoje, Svami?
– Jie puola Taigretą, teisingai? Bet tu esi ne Taigretas! Tu turi laiminti juos, kad tau primena, kuo tu nesi.

Satja Sai Baba (per Madhusudaną Naidu)
Padova, Italija, 2016 m. balandžio 17 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Italijoje 2016 m. balandžio mėn.






Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :