Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Italijoje

Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Italijoje


Antrasis Dieviškasis vizitas Italijoje
vyko 2016 m. balandžio 16-21 d.
Jo metu Svamis lankėsi Padovoje, Cisternine ir Romoje, susitiko su jaunimu.

Šiame buklete – vizito aprašymas,
penkios Svamio kalbos ir Jo atsakymai į klausimus.

Svamis jaunimui Padovoje kalbėjo:
Aš mokiau, mokau ir toliau mokysiu tos pačios tiesos. Aš esu tas pats mokytojas. Tai mokiniai ateina ir išeina – bet Aš pamokas kartoju ir esu kantrus mokytojas.
Aš nesiliausiu tol, kol jūs pagaliau suprasite. Esu pasiruošęs išsklaidyti jūsų abejones ir atsakyti į klausimus tiek kartų, kiek Manęs klausite. Todėl Aš sugrįžtu, vėl ir vėl, įvairiais amžiais, įvairiais laikais ir įvairiais pavidalais, kad tęsčiau Savo pamokas.

Kad ir koks geras būtų mokytojas, jis negali išmokyti mokinio, kuris nenori mokytis. Šioje patalpoje yra daug lempučių, jomis teka elektros srovė ir todėl jos šviečia. Tačiau kiek elektros prateka, jei lemputė perdegusi? Nė kiek – ji negali šviesti. Kai gera lemputė įjungta į elektros srovę, ji šviečia. Jūs visi esate tarsi lemputės, kurios šviečia, kai teku per jus kaip Dieviškumas. Būkite pasirengę mokiniai, pasiruošę instrumentai, tuomet Mano Dieviškumas matysis kiekviename iš jūsų. Tai žinia, kurią Aš nešu.

Norėdami skaityti bukletą, paspauskite ant viršelio.

Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage