Kaip išlaikyti Mano egzaminą


Viską – mintis, žodžius ir darbus – aukokite Dievui ir taip galėsite pasiekti savo tikslą – Dieviškumą. Jūs esate dieviški ir niekas neturi jums to įrodinėti. Jūs esate dieviški, nepriklausomai nuo to, ar kas nors tai pripažįsta, ar ne. Savo dieviškumo nepatiriate todėl, kad jumyse yra per daug dalykų, kurie yra ne tokie dieviški. Atsikratykite jų atskirdami ir atsirišdami, ir tai, kas liks, bus jūsų tyra Dieviškoji Esatis. Taip išlaikysite Mano egzaminą. Kad jį išlaikytumėte, duosiu jums tiek laiko, kiek tik jums reikės. Ne dvi ar tris valandas.
Viskas, ko noriu, tai nuoširdžių pastangų. Man nereikia statinių asilės pieno – kiekybės; Man reikia kokybės – kelių gerų vyrų ir moterų. Jų pakaks, kad galėčiau pakeisti visą pasaulį. Per jus Aš pakeisiu kitus. Būkite tokie transformavimo įrankiai, būkite Svamio instrumentai, būkite palaiminti, galėdami tapti šios Dieviškosios Misijos dalimi ir kiekvieną savo gyvenimo akimirką padarykite to vertą.

Iš Sai Babos kalbos (per Madhusudaną Naidu)
Singapūras, 2016 m. kovo 23 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Singapūre 2016 m. kovo mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :