Atėjau tam, kad sukelčiau karą tavyje...

Atėjau tam, kad sukelčiau karą tavyje...

Nubrauk liūdesio ir savigailos ašaras -
jos tik išduoda, kad nelabai Manimi pasitiki.
Aš atėjau tam, kad nušluostyčiau tavo ašaras.
Kad sustiprėtų tavo pasitikėjimas
ir silpnumas subyrėtų į šipulius.
Tu ne viena! Ne!
Aš su tavimi!
Atėjau tam, kad pakelčiau tavo dvasią,
kad sukelčiau karą tavo viduje,
kuriame kristų visi iki vieno tyliai tūnantys priešai.
Tu ne viena! Ne!
Mudu kartu pergalingai užbaigsim šitą misiją.
Tik pasitikėk.
Kartu mes galime sutriuškinti bet kokią kariauną,
laimėti bet kokį mūšį.
Tik pasitikėk,
ir tavęs nekliudys nė viena lekianti strėlė.
Aš atėjau tam, kad paimčiau iš tavęs skausmą
ir sutvarstyčiau žaizdas, kurias pati sau pasidarei.
Tu ne viena! Ne!
Pasitikėk.
Aš visuomet vienu žingsniu pirm tavęs,
ir tu esi tiktai Mano šešėlis.


Iš knygos "Sai Daršanas"
Sai žodis, gautas ir užrašytas Simos M. Devan

Sai Darshan. Divine messages received and recorded 
by Seema M. Dewan

Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :