Ką dar turite padaryti kelyje į Savęs pažinimą  (II)

Ką dar turite padaryti kelyje į Savęs pažinimą (II)

Daugiau Bhagavano Šri Satjos Sai Babos pamokymų tiems, kurie eina Savęs pažinimo ir išsilaisvinimo keliu kartu su Juo.
1
Ar tau tai patinka, ar ne, bet Aš darysiu viską, ką manysiu būtina daryti, kad tavo ego (netikra tapatybė) subyrėtų į šipulius; tu pats, savo jėgomis negali sugriauti savo ego.
2
Aš žinau, kaip reikia pašalinti tavo ego, kuris ir yra visų tavo kančių priežastis.
3
Jei žmogus labai jautrus, Aš galiu sušvelninti taikomas priemones, bet tikslas vis tiek bus pasiektas. 
4
Šiais laikais daugybė žmonių, nesuprasdami Satguru veikimo būdų, kaltina Jį už sekėjams suteikiamą skausmą.
5
Sekėjų patiriamo skausmo priežastis niekuomet nebūnu Aš; visuomet skausmas - tai ego reakcija.
6
Darau viską, kad sekėjas patirtų kuo mažiau skausmo, bet jeigu jis vis tiek aštriai reaguoja į Mano gydymą, Man tai nepatinka.
7
Surasti metodus, kaip pašalinti sekėjo ego, taip pat ištverti jo kentėjimą ir kaltinimus - tai iš tiesų didelis pasiaukojimas ir milžiniškas darbas.
8
Kai tave pripažįstu Man pasižadėjusiu sekėju, Aš tampu vienas su tavimi ir jaučiu viską, ką jauti tu, tik kad į kančias neįsijaučiu taip stipriai, kaip tu.
9
Prieš pasižadėdamas Man turi gerai apsvarstyti, ar nori su Manimi eiti per šį ego sugriovimo procesą, nes kai ego kertamas, gali skaudėti.
10
Pamatęs, kad tu nori Mano pagalbos kelyje į Savęs pažinimą, iškart imu dirbti su tavimi, tau dar net neįsipareigojus - tam, kad pažiūrėčiau, ar tu rimtai nusiteikęs pažinti Save, ir jeigu pamatau, kad tu nusiteikęs nerimtai, Aš nustoju dirbti su tavimi.
11
Taigi, dar prieš tarpusavio pasižadėjimą Aš pradedu po truputį darbuotis su tavo ego - tam, kad pamatyčiau, ar tau pakaks stiprybės atlaikyti Mano gydymą.
12
Šiais laikais itin daug sekėjų stokoja ištvermės, kuri būtina siekiant Savęs pažinimo, ir taip yra dėl jų įsitikinimo, neva kadangi Dievas yra Meilė, todėl viskas, įskaitant ir Savęs pažinimą, jiems bus padovanota, tačiau Dievas ir Satguru dirba ne taip.
13
Visą Savo gyvenimą ieškojau tikro sekėjo ir neradau nė vieno, nes visi turi ego.
14
Kai Aš griaunu sekėjų ego, jie skundžiasi ir Mane kaltina, visiškai nejausdami jokio dėkingumo už tai, kad šitaip Aš jiems padedu pažinti Save, mat jie vylėsi, kad viską, ko jiems reikia Savęs pažinimui, padarysiu Aš.
15
Niekada nežinosi, kada Aš nuspręsiu atskelti dar gabalėlį tavo ego, tad visada turi būti tam pasirengęs - turi būti Atma, kuri pajėgi ištverti bet ką.
16
Nori ar nenori tai žinoti, bet tau pasakau: nėra kito būdo pažinti Save, tik šis; niekas nežino, kada dar sekėjai gaus panašią galimybę išsilaisvinti, tad jeigu manai, kad šis kelias tau per sunkus, prašau Man iš karto pasakyti, kad galėčiau atsitraukti.
17
Kad tavo ego visiškai sunaikintas, sužinosi pagal tai, kad savo mentaliniame ar emociniame kūne nebejausi jokio skausmo, neliks jokio asmeniškumo ir savininkiškumo, nes suvoksi - viskas priklauso Dievui.
18
Tau nėra ko bijoti, tu nebūsi Man skolingas, jeigu nuspręstum pasitraukti ir būti laisvas.
19
Siekiant Savęs pažinimo kartu su Manimi, tavo darbas yra kuo geriausiai laikytis visų Mano nurodymų, praeiti Mano gydymo kursą, skirtą pašalinti tavo ego, ir praktikuoti visą Mano mokymą - kasdien, nuo ryto iki vakaro.
20
Apie šį mokymą prašau niekam nepasakoti, nebent tie žmonės patys juo vadovautųsi eidami Savęs pažinimo keliu; Aš nenoriu, kad tie, kurie nėra sekėjai, kritikuotų Mane ar Mano mokymą, nukreipdami savo neigiamą energiją į bet ką, su kuo jie nesutinka.
21
Šiais laikais tiek daug žmonių šneka kas tik jiems ant liežuvio, nepasverdami, ar jų žodžiai bus malonūs, pagarbūs, naudingi; Aš noriu, kad jūs nesileistumėte į kalbas su tokiais žmonėmis, bet nueitumėte su lengva šypsena.
22
Kitas patarimas, kuris bus naudingas siekiant Savęs pažinimo - sveikinkitės su pagarbiais žmonėmis, net jeigu jų nepažįstate, ištaridami "Labas rytas" arba "Labas vakaras", nesileisdami į pokalbį, bet tyliai juose atpažindami ir pagerbdami Mane.
23
Nežinau, ar norite tai girdėti, bet Aš netoleruosiu Savo sekėjų nepaklusnumo Satguru ir Dievui, nes Aš žinau, kad nebūdami klusnūs jie nejudės į priekį; apie tai Aš kalbėjau ankstesnėse knygose.
24
Iš Savo sekėjų tikiuosi, kad jie laikysis visų Mano nurodymų; viskas, ką reikia padaryti suklydus, tai atsiprašyti.
25
Už pasikartojančias klaidas, už kurias neatsiprašoma, bus baudžiama; Aš imsiuosi priemonių, kad pasikartojančių klaidų liktų kuo mažiau.
26
Siekiant Savęs pažinimo nepaprastai svarbus rimtas sekėjo nusiteikimas ir pastangos - tai yra lemiamas veiksnys norint pašalinti ego.
27
Aš stebiu, ar Mano sekėjų mintyse, jausmuose ir veiksmuose yra ego, ir pamatęs kuriu pačius įvairiausius planus, kaip skirtingiems sekėjams panaikinti skirtingus ego.
28
Aš primygtinai reikalauju, kad kiekvienas sekėjas sutelktų visas pastangas Savęs pažinimui - nuolat, kasdien praktikuotų visą Mano mokymą.
29
Žinau, kad dauguma Mano sekėjų nejuda į priekį dėl to, kad jie tikisi, jog Savęs pažinimą jiems suteiksiu Aš, ir iš jų pusės nereikalingos jokios pastangos; tokiems sekėjams Aš nepadėsiu.
30
Siekiant Savęs pažinimo reikalingas didelė ištikimybė savo Satguru, nes ego griovimas yra alinantis procesas.
31
Jeigu supyksite ir pradėsite Mane kritikuoti, tai kelyje į Savęs pažinimą su Manimi bus žingsnis atgal, ne pirmyn.
32
Turite žinoti, kad Aš visados gailestingas ir užjaučiantis, tačiau ne su ego, kurio neturi likti.
33
Man nepatinka, kai sekėjas, karštligiškai troškęs dirbti su Manimi siekiant Savęs pažinimo, vėliau nusprendžia pasitraukti.
34
Sekėjai, neturintys tvirto įsitikinimo ir ištvermės, nesugebės pasiekti Savęs pažinimo kartu su Manimi.
35
Sekėjai per ilgai užsibuvo supratime, neva eigu jie bus geri ir malonūs, tai Aš jiems dovanosiu ir Savęs pažinimą, tačiau norint ištverti griežtą ego šalinimo procesą, nepakanka būti geram ir maloniam,
36
Jei sekėjai per lėtai juda dvasiniu keliu, nes pro pirštus žiūri į santykį su Manimi, jie turi rasti būdų, kaip šį mūsų ryšį susitiprinti.
37
Kankinančią savo ego baigtį ištversite lengviau, jeigu žinosite, kad tikroji jūsų tapatybė yra Atma, kuri stebi (ne išgyvena) patyrimą, taip pat jei prisiminsite, kad kentėjimas netruks ilgiau nei dieną ar dvi.
38
Praeityje Mokytojai su mokiniais dirbdavo atsiskyrę nuo visuomenės, tačiau šiais laikais Mokytojas ego pašalina ir kai mokinys gyvena visuomenėje, ir kai turi šeimą.
39
Didžiausia Mano Malonė, kurią tau galiu suteikti - tai sugriauti tavo ego (netikrą tapatybę) tam, kad pažintum Save (tikrą tapatybę).
40
Šiais laikais daugelis sekėjų, nesuprasdami, kad ego griovimas yra Dievo ir Satguru Malonė, tai laiko sekėjų skriaudimu.
41
Laiko yra mažai, todėl Aš būsiu labai išrankus spręsdamas, kieno pasižadėjimą dirbti išvien su Manimi priimti.
42
Tikiuosi, kad suprantate, jog prieš palikdamas Žemės sferą turiu nuveikti daug darbo, tad nebus taip, kad išpildysiu visų sekėjų troškimus.
43
Nepasieksite savo tikslo, t.y. nepažinsite Savęs, jeigu neprisiimsite daugiau atsakomybės, nesilaikysite visų šių nurodymų ir nesistengsite stiprinti ryšio su Manimi.
44
Kol netapsi geresniu sekėju ir šitaip neužsitarnausi daugiau Mano malonės kelyje į Savęs pažinimą, Aš tau nepadėsiu.
45
Vien tai, kad ilgai praktikavai tam tikrą savo sadhaną, nereiškia, kad šitaip tu stiprinai ryšį su Manimi arba artėjai prie Manęs, tad atkreipk dėmesį, ar tavo sadhana tikrai artina tave prie Manęs.

Satja Sai Baba (per Kateriną Kapahi) 
2020 m. liepos 15 d.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :