Kodėl neliko svetainės "Sai Channelled Books"

Kodėl neliko svetainės "Sai Channelled Books"

Visiems Bhagavano Šri Satjos Sai Babos sekėjams

Pastebėjau, kad daugelis iš jūsų esate nepatenkinti tuo, kad interneto svetainė "Sai Channelled Books" staiga išnyko iš interneto. Visa tai Mano darbas. Aš nusprendžiau panaikinti šią svetainę, nes mačiau, jog jūs nepraktikuojate Mano jums duoto Mokymo apie Savęs pažinimą ir išsilaisvinimą kartu su Manimi.

Daugeliui Mano mokymas taip patiko, kad jūs nusprendėte išversti juos į savo gimtąją kalbą, kad su juo galėtų susipažinti ir kiti, bet praktikuoti jų niekas nepraktikavo, todėl Aš nusprendžiau pašalinti svetainę iš interneto ir šitaip parodyti, jog nesu patenkintas jūsų praktika, siekiant Savęs pažinimo kartu su Manimi, jūsų Satguru ir Dievu. 

Po to, kai svetainę pašalinau iš interneto, mačiau, jog daugelis negalėjo patikėti, kad tokia svarbi svetainė staiga dingo. Noriu jums pasakyti, kad Katerina niekuo dėta priimant sprendimą panaikinti svetainę. Ji paprasčiausiai įvykdė Mano pageidavimą, nes ji klauso visų Mano nurodymų. 

Katerinai pasakiau sukurti naują interneto svetainę "More help for Self-realization and liberation".

Su meile ir palaiminimais
Bhagavanas Šri Satja Sai Baba (per Kateriną Kapahi)
2020 m. liepos 16 d.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :