Kad suteikčiau tau stiprybės daryti gera priešams...

Būk bebaimis!
Baimė kyla tada,
kai stokoji pasitikėjimo Manimi.

Aš atėjau tam,
kad suteikčiau tau stiprybės daryti gera
savo didžiausiems priešams ir Mano kritikams.

Tiesa nepažįsta baimės.
Tau nėra ko bijoti,
nebent susitepei melu ir nori tai nuslėpti.

Visados būk drąsus, būk tiesoje.
Tiesos kelias vienas.
Tiesa neįrodinėjama.
Tiesa nemanipuliuojama.
Tiesa - vienas vienintelis tiesus kelias.
Eik tuo keliu kaip tikras narsuolis.
Eik žvelgdamas tiesiai Man į akis -
Ir sulauksi Mano malonės -
Mano draugijos per visą kelionę.

Iš knygos "Sai Daršanas"
Sai žodis, gautas ir užrašytas Simos M. Devan

Sai Darshan. Divine messages received and recorded 
by Seema M. Dewan
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :