Ką dar turite padaryti kelyje į Savęs pažinimą  (I)

Ką dar turite padaryti kelyje į Savęs pažinimą (I)

Daugiau Bhagavano Šri Satjos Sai Babos pamokymų tiems, kurie eina Savęs pažinimo ir išsilaisvinimo keliu kartu su Juo
1
Gali neabejoti – atsidavęs Mano valiai atsidursi dieviškoje visažinystės, visagalybės ir visuresybės erdvėje.
2
Nuo tos akimirkos, kai atsiduodi Mano valiai, Aš perimu tavo gyvenimo vairą.
3
Kai pasižadėsi priimti Mano Pagalbą, Aš tau padėsiu atsikratyti išankstinių nuostatų, ką padaryti būtų prireikę labai daug laiko; taip pat tau padėsiu panaikinti norus ir prisirišimus prie materialių dalykų.
4
Noriu, kad tu žinotum, jog dauguma žmonių negyvena pagal Dievo Valią  jie gyvena pagal savo egocentrišką pasaulėžiūrą; Dievą pažinęs, išsilaisvinęs žmogus visuomet gyvena pagal Dievo Valią.
5
Po to, kai atsidavei Mano valiai ir Aš pripažinau tave kaip savo sekėją, tau nieko nereikia bijoti.
6
Kartais, jeigu Aš kažkam nepritarsiu, Aš tau pasakysiu, kad pasitaisytum.
7
Jeigu Aš turiu nutraukti tam tikrus sekėjo veiksmus, tai nereiškia, kad Aš dėl to jį paliksiu.
8
Man nerūpi tavo fizinis kūnas, nes jis tėra laikini tavo Atmos namai.
9
Tavo kūnui nusilpus ir suirus, tu visuomet gali gauti kitą kūną, kad galėtum tęsti savo darbą.
10
Aš nenoriu, kad per daug jaudintumeisi dėl savo sveikatos ir kūno; tiesiog daryk ką gali, kad būtum sveikas; nepersivalgyk ir šitaip negriauk savo sveikatos.
11
Tokia veikla kaip maratonų bėgimas, kultūrizmas ir panašūs užsiėmimai be jokio reikalo nualina kūną, nes jis nesukurtas ekstremaliems krūviams ir darbams; šitoje srityje svarbu jausti saiką.
12
Aš perspėju tave: labai daug sekėjų šiais laikais valgo kas tik jiems patinka, ir šitaip griauna savo sveikatą; to pasekmė  jie daugiau nebegali būti naudingi Dievui ir visuomenei.
13
Taigi, gali pasitaisyti, ir, tikiuosi, neprieštarausi, jeigu pasakysiu, jog dauguma žmonių tam, kad būtų sveiki, nei deramai maitinasi, nei deramai mankštinasi.
14
Aš esu itin švelni ir jautri Dieviška Esybė, pratusi prie absoliučios švaros, tad visi Mano sekėjai, kurie Man pasižadėję, turi laikytis Mano nurodymo kiekvieną dieną maudytis, kad Man atėjus pas jus, būtumėte švarūs ir kvapnūs.
15
Būsiu patenkintas, jeigu su Manimi sveikinsitės suglaudę delnus ir tardami žodžius "Aum Sai Ram", geriau klūpėdami, nei stovėdami, ir jei kalbėsite su Manimi, kad pasilenktumėte.
16
Viliuosi, kad sekėjams, kurie pažins save kaip Atmą, daugiau nebereikės išorinio padnamaskaro (nusilenkimo prie kojų) ritualo, kurį žmonės savo noru nusprendžia daryti.
17
Ateity Aš daug nekalbėsiu, nes tikiuosi, kad jūs išmoksite su Manimi bendrauti kaip Atma su Paramatma; niekuomet nesiekiau, kad Aš su Savo sekėjais bendraučiau kaip fizinė forma su fizine forma.
18
Jūs negalėsite kalbėtis su Prema Sai Baba, nes Jis Savo mintis kiekvienam iš jūsų perduos kaip Paramatma Atmai.
19
Nežinau, ar norite tai girdėti, bet Mano subtilusis Šviesos kūnas liks dar penkerius metus.
20
Nors niekas tiksliai nežino, kada Prema Sai Baba perims Mano misiją, kaip ir niekas nežino, kiek laiko Jis bus Žemėje, Aš planuoju kelerius metus praleisti kartu su Juo, kad padėčiau jam priprasti prie naujojo vaidmens.
21
Avataro Premos Sai Babos atėjimas jus ir nustebins, ir pakerės.
22
Jeigu žinotumėte, kad visą jūsų gyvenimą Aš nė akimirkai nenuleidau nuo jūsų akių, jums būtų lengviau Manimi pasitikėti ir atsiduoti Mano valiai.
23
Dauguma pasaulio žmonių Dievui atsuko nugarą; pamiršę Dievą jie daro begalę klaidų ir griauna savo gyvenimą, nors iš šono gali atrodyti, kad jie klestintys ir žavūs, neabejotinai laimingi ir pasiekę gyvenimo tikslą.
24
Aš niekuomet sekėjams nesakiau, kad jie visiškai išsižadėtų žemiško gyvenimo  tik sakiau, kad neprisirištumėte prie laikinų materialių dalykų ir taip išvengtumėte kančios jų netekus.
25
Man nepatinka, kai sekėjai turi per daug daiktų, kurių priežiūrai reikia laiko, pinigų ir energijos, o tai nukreipia dėmesį nuo Dievo.
26
Žinodami, kad Žemėje esate tik laikinai, geriausiai jį nugyvensite praktikuodami viską, ko mokau apie Savęs pažinimą ir išsilaisvinimą.
27
Retkarčiais pažiūrėk, kas vyksta už lango, kokie užsiėmę visi žmonės, – iš tiesų jie niekur ir nenueina per visą savo gyvenimą, kurį jiems Dievas davė Savęs pažinimui ir išsilaisvinimui.
28
Vien tai, kad dabar yra tokia visuomenė ir dauguma žmonių nuo senų laikų juda tam tikra kryptimi, dar nereiškia, kad tai yra teisingas gyvenimo būdas.
29
Nėra nė vieno asmens, kurio Aš nemylėčiau, nes kiekvienas yra neatsiejama Mano dalis, itin jautrios Paramatmos dalis.
30
Nesielvartaukite, kai kūnas miršta, nes kūnai niekada nebuvo skirti gyventi amžinai.
31
Žmonės per ilgai save tapatino su savo kūnu ir protu  tai giliai įsišaknijęs įsitikinimas, kurį visa visuomenė laiko tiesa, bet jis visuomenę įklampino ir trukdo tobulėti iki dieviškumo.
32
Nors į Žemę ateidavo Avatarai, tačiau žmonijai jie nepadarė ilgalaikio poveikio, nes ji taip kietai įmigusi ir sapnuoja tokį tikrovišką sapną, kad nėra nė mažiausio plyšelio, pro kurį galėtų prasiskverbti tikrojo Savęs šviesa.
33
Visokiais būdais bandau tau padėti suprasti ir pažinti tikrąjį Save, deja, tik saujelė yra tų, kurie dirba kartu su Manimi ir stengiasi pažinti Save.
34
Aš neprieštarausiu, jei tu panorėsi likti tame visuotiniame sapne, nes atmiškoms esybėms Aš suteikiau laisvą valią.
35
Nežinau, ar tau tai svarbu, bet tavo būsimuose gyvenimuose Avatarų nebus ir savo kelią turėsi įveikti vienas.
36
Kad iš tikrųjų eitum į priekį, turi pasižadėti Man, kad Aš, kaip Paramatma, galėčiau dirbti su tavimi iš vidaus ir atskleisti tavo sąmonei tikrąjį Tave.
37
Kaip jau minėjau Savo kalbose, jei iš tikrųjų trokšti pažinti tikrąjį Save, gali viską už tai atiduoti.
38
Pirmiausia turi tapti vienu iš tų nedaugelio sekėjų, kuriuos Aš pasirenku ir pripažįstu kaip Man pasižadėjusius.
39
Vienintelis reikalavimas  absoliutus paklusnumas Man.
40
Kadangi nedaug kas to nori, Aš turiu labai mažai pasižadėjusių sekėjų.
41
Tu turi nuolatos tvirtinti, kad tavo fizinis kūnas nėra tavęs dalis, šitaip nuo kūno-proto-ego komplekso atskirsi tai, kas esi iš tikrųjų  esi Atma.
42
Kad sąmonė suvoktų Save kaip Atmą, kiekvienai džyvatmai (sielai) reikalinga Satguru pagalba.
43
Su Manimi kalbėdamasis kaip Atma su Paramatma, pasakyk Man, kad nori pasižadėti Man, ir Aš tau vienokiu ar kitokiu būdu atsakysiu, ar Aš tave pripažinau.
44
Visi žmonės savo fiziniame kūne ir aplink jį turi Sąmonę, Savimonę, Palaimą, Meilę ir Ramybę  ir visa tai kyla iš Atmos, tylios, nekintančios, visuomet tyros ir prigimtinai tikros.
45
Kai esi sąmoningas, iš vidaus stebintis save, mylintis ir ramus, tuomet esi Atma.

Satja Sai Baba (per Kateriną Kapahi) 
2020 m. liepos 15 d.

Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :