Kas Tave liūdina?

Klausimas: Svami, viso Sai jaunimo vardu norėčiau sužinoti, koks elgesys Tave liūdina. Ką mes darome blogai?

Svamis: Aš ką tik jums sakiau: Mane liūdina tai, kas liūdina jus; Mane daro laimingą tai, kas daro laimingus jus. Aš nejaučiu kitokios laimės ar liūdesio, nei jūsų. Mokytojas yra laimingiausias tada, kai mokiniai išmoksta, seka jo mokymu ir gauna iš to naudos. Ir iš kitos pusės, kai mokiniai laikosi to, ko buvo mokomi, jie tampa laimingi ir taip padaro mokytoją irgi laimingą. Tačiau jei į mokymą jie nekreipia dėmesio, tai pasidaro liūdni, o mokytoją irgi nuliūdina. Taigi, jūsų laimė yra Mano laimė ir jūsų liūdesys yra Mano liūdesys. Kai esate laimingi, Aš esu palaimingas, Aš esu sveikas, Aš esu stiprus.

Meilė yra Mano pavidalas, tiesa yra Mano kvėpavimas, palaima yra Mano maistas. Kai sekate meile ir tiesa, pasiekiate palaimą ir Aš esu laimingas, sveikas ir gerai pamaitintas. Ką tai iš tikrųjų reiškia? Tai reiškia, kad jumyse esantis Dieviškumas stiprėja ir vis labiau švyti – jis nušviečia jus viduje ir suteikia šviesos tiems, kurie jus supa; kur tik einate, skleidžiate laimę ir kitiems. Todėl Man nuolatinę laimę suteikia tai, kas daro jus laimingus – iš tikrųjų laimingus. Aš nekalbu apie laikiną laimę – ta laimė ilgalaikė.

Brangieji, bangaru (auksiniai), kiekvienas jūsų nesavanaudiškas veiksmas, kuris iš tiesų suteikia jums tikrąją laimę, ir Man suteikia tikrąją laimę – o kaskart, kai elgiatės savanaudiškai, tai jus tikrai nuliūdina, nuliūdina ir Mane. Atidžiai rinkitės ir elkitės taip, kad visi būtume laimingi.

Satja Sai Baba (per Madhu)
Roma, Italija, 2016.04.20.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitąItalijoje 2016 m. balandžio mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :