Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Prancūzijoje 2017 m. balandžio mėn.

Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Prancūzijoje 2017 m. balandžio mėn.


Dieviškasis vizitas Prancūzijoje
vyko 2017 m. balandžio 29-30 d.

Šiame buklete – vizito aprašymas, ištraukos iš svečių kalbų ir dvi Satjos Sai Babos kalbos.

Svamis sekėjams kalbėjo:
Visi Man esate brangūs, visi namai yra Mano namai. Man skirtumai neegzistuoja. Visi esate Mano, Man visi esate lygūs – bet kai kuriuos dalykus Aš darau dėl tam tikrų priežasčių. Turite tikėti, kad Aš tai darau remdamasis Savo dieviškąja išmintimi. Tiesiog pasitikėkite ir būkite laimingi. Aš atėjau į pasaulį turėdamas tam tikrą priežastį, Aš turėjau palikti kūną dėl tam tikros priežasties, ir toliau Aš būnu turėdamas tam tikrą priežastį – taigi, kiekvienas veiksmas turi priežastį. Jei turite leistis į ilgą kelionę, jums reikia gero automobilio. Jei jūsų automobilis senas, galėsite nukeliauti tik trumpą atstumą. Mano kelionė yra ilga, taigi Aš turėjau palikti seną automobilį ir persėsti į naują. Kelias nepasikeitė, tikslas nepasikeitė, pasikeitė tik automobilis, kad galėtų važiuoti greičiau. Visa kita yra tas pats.

Norėdami skaityti bukletą, paspauskite ant viršelio.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :