Leiskite Man...


Laikykite Mane savo širdyje ir leiskite Man kalbėti jūsų lūpomis, leiskite Man raminti kitus jūsų rankomis, leiskite Man padėti kitiems per jūsų kūnus, leiskite Man vaikščioti, leiskite Man kalbėti, leiskite Man miegoti, leiskite Man valgyti, leiskite Man kvėpuoti, leiskite Man žiūrėti, leiskite Man daryti viską per kiekvieną iš jūsų. Tegu jūsų gyvenimas tampa Mano mokymu. Tegu Mano meilė teka per kiekvieną iš jūsų visiems, ką tik sutinkate. Tai tikroji vienybė su Dievu. Kur yra tokia vienybė, ten yra laimė.

Iš tiesų dvasingumas nėra sudėtingas. Dvasingumas – tai tiesiog leisti Dievui dirbti per jus. Tegu tas pojūtis „aš“ ištirpsta jausme Sai (žodžių žaismas angl. Let all sense of ‘I’ melt away in this feeling of Sai). Tegu visas jūsų individualumas susilieja su kolektyvine sąmone, kuri yra Sai.

– Šri Satja Sai Baba (per Madhu)

Satsangas Maskvoje
2017 m. rugpjūčio 27 d.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :