Pabuskite iš sapno

Neapsigaukite išoriniu pasauliu, kuris jums atrodo amžinas, bet iš tiesų tai tik iliuzija, sukurta sapne, kurį skatina „aš“ ir „mano“ ir kuris apriboja jūsų Dieviškąją sąmonę tik kūnu ir protu. Pabuskite iš sapno, atsikratykite „aš“ ir „mano“ neišmanymo ir suvokite tiesą, kas esate. Kol neseksite tuo, ką Aš sakau, tol negalėsite to, ką Aš sakau, suprasti. Galite manyti, kad supratote, bet iš tikrųjų nesupratote. Galėsite suprasti tik praktikuodami. Todėl Man nereikia žodžių, Man reikia veiksmo. Veiksmo, kuris atpirktų jus ir atpirktų žmones aplink jus – nesavanaudiško veiksmo.

Kai palikau Savo kūną, Aš palikau ir du pėdsakus – jais sekdami jūs galite pasiekti Mane. Vienas ­– tai nesavanaudiška meilė, o kitas – nesavanaudiška tarnystė. Eidami Mano nesavanaudiškos meilės ir nesavanaudiškos tarnystės pėdsakais, pateksite ten, kur Aš esu. Kai tik ten pateksite, sužinosite tiesą, jog yra ne du, jog yra tik Vienas – kad jūs ir Aš esame viena. Sapnas pradings, visos iliuzijos išsisklaidys, visa netiesa atkris ir tiesa jus išlaisvins. Siekite to ir pusiaukelėje nepasiduokite.

Iš Satjos Sai Babos kalbos (per Madhusudaną Naidu) Cisternine, Italijoje
2016 m. balandžio 18 d.

Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitąItalijoje 2016 m. balandžio mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :