Jei seksite Mano žodžiu, pasieksite Mane


Visus šventraščius galima apibendrinti šiais dviem žodžiais ar posakiais: Mylėk visus, tarnauk visiems. To mokė visi viso pasaulio, visų religijų mokytojai. Meilė ir Tarnystė. Iš tiesų, tai net ne meilė ir tarnystė. Tėra tik meilė, nes meilė pati yra tarnystė. Meilė nieko mainais nesitiki. Jau vien tai, kad gali mylėti, yra jos atpildas. Tokia tad pilnatvė, iš kurios nieko neatimsi ir kuriai nieko nepridėsi. Tai pilnatvė pati savaime. Jūs visi esate Meilės įsikūnijimai, ir Mane galite pasiekti tik per meilę; jūs galite jausti ir patirti Mane visur, kur beeitumėte. Aš esu tų, kurie tikrai myli, o ne tų, kurie tik pamokslauja apie Mane, klausosi Manęs, yra apie Mane girdėję, bet nieko nesiima daryti. Kaip sakė Jėzus Kristus, Aš nesiskiriu nuo Savo žodžio. Jei seksite Mano žodžiu, pasieksite Mane.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Kroatija, 2015 m. balandžio 22 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Kroatijoje
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :