„Tu tapsi Indijos Ministru Pirmininku“

„Tu tapsi Indijos Ministru Pirmininku“


Satja Sai Baba ir Šri Atal Bihari Vadžpajis  
Narasimha MURTIS

Kai Svamis buvo Brindavane, vieną ankstų rytą į mano kabinetą atėjo Šri Atalas Biharis Vadžpajis, Indijos Parlamento narys. Jis pasakė: „Aš noriu susitikti su Baba. Prašau, nuvesk mane pas Jį.“ Aš nuėjau į mandirą ir pamačiau Svamį, grįžtantį į savo kambarį po pusryčių. Pasakiau: „Svami, atvyko Atalas Biharis Vadžpajis.“ Svamis atsakė, kad jį pakviestume į valgomąjį ir patiektume pusryčius, ir kad Jis ateis ir su juo susitiks. 

Svamis atėjo ir kalbėjosi su juo valgomajame. Vėliau Svamis jį net palydėjo iki pagrindinių Brindavano mandiro vartų. Prieš išvykdamas Šri Vadžpajis apsipylė ašaromis. Jis meldė: „Svami, ar galiu ir vėl atvažiuoti į Tavo namus?“ Svamis, uždėjęs ranką ant Savo krūtinės, pareiškė: „Tai ne Mano namai, tai tavo motinos namai! Ar tau reikalingas kvietimas, kad atvyktum į savo motinos namus?“

Tada Šri Vadžpajis man pasakė: „Indijos Parlamente mes turime mažiau nei 10 narių, tačiau Svamis man pasakė, kad tapsiu Indijos Ministru Pirmininku.“ Dabar tai jau virto istorija – Šri Vadžpajis tapo Indijos Ministru Pirmininku ir penkerius metus garbingai vadovavo Indijai. Kai kadencija baigėsi, jis su Šri Narendra Modžiu, kuris tuo metu buvo Gudžarato valstijos Vyriausiasis ministras, grįžo į Prašanti Nilajamą. Tada Svamis Šri Modžiui pasakė: „Tu tapsi Indijos Ministru Pirmininku.“

2014 m. gegužę, prieš priimant priesaiką, Šri Modis paskambino broliui Šrynivasui ir pasakė: „Baba man pasakė, kad tapsiu Ministru Pirmininku. Rytoj Jo žodžiai išsipildys. Aš būsiu ten, kur Svamis pasakys.“

Iš Narasimhos Murčio kalbos Ispanijoje 2016 m. spalio 25 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Ispanijoje
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :