Tik tas, kuris žino visą tiesą, išdrįs taip prabilti

Tik tas, kuris žino visą tiesą, išdrįs taip prabilti

Šri Adi Šankaračarja skelbė: „Aš esu ne protas. Aš esu ne intelektas. Aš esu ne čitta, atmintis. Aš esu ne ahamkara, ego. Aš esu ne taį, ką galima išgirsti, pajusti, užuosti ar išvysti. Aš esu ne žemė ir ne dangus, ne ugnis ir ne oras. Mano tikrasis pavidalas yra Sat-Čit-Ananda.“ Sat yra tiesa – tai, kas laikui bėgant nekinta. Faktai ilgainiui keičiasi, bet tiesa visada išlieka ta pati. Čit – tai sąmonė, suvokimas, žinojimas; ji visada išlieka ta pati. Tiesa ir žinios kartu suteikia palaimą. Tai yra, žinodami tiesą, esate palaimoje.

Prašanti Nilajame Aš paskelbiau: „Aš esu Dievas. Jūs taip pat esate Dievas.“ Kiek buvo tokių iki Svamio, kurie būtų turėję drąsos taip kalbėti – kad jie yra Dievas ir kad kiti yra Dievas? Tik tas, kuris žino visą tiesą, išdrįs taip prabilti. Tie, kurie tariasi žinantys tiesą, gali kalbėti daug ką, bet šių žodžių jie neištars. Jūs esate ne tik šis kūnas. Jūs esate ne protas.

Jūs esate Parabrahma. Esate tikrasis Dievo pavidalas. Būtent todėl Svamis visada kreipiasi į jus „Meilės įsikūnijimai“, „Dievo įsikūnijimai“, „Palaimos įsikūnijimai“. Jis niekada jūsų nevadino „Kūno, kuris galiausiai mirs, įsikūnijimais“ ar „Nuolat dvejojančio proto įsikūnijimais“. Jam visada esate „Amžinojo Atmos prado įsikūnijimai“. Tas, kuris tikrai tiki šiais Svamio žodžiais, atitiks tuos žodžius. Nes tai ne tik Svamio žodžiai – tai visų pasaulio žinių esmė. Tai žinios, esančios visų religijų visuose šventraščiuose.

Šri Satja Sai Baba (per Madhusudaną Naidu)
Kroatija, 2015 m. balandžio 22 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Kroatijoje



Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :