Tikrasis veiksmas prasideda tik dabar


Dabar Aš neturiu kūno, bet Mano darbas dar nebaigtas. Kas nors gali manyti, kad Mano darbas tėra statyti ligonines ir mokyklas ar teikti daršanus ir satsangus. Tikrai ne. Visa tai – tik priemonės tikslui pasiekti. Tikrasis tikslas yra žmonijos transformacija, kai kiekvienas vyras ir kiekviena moteris savo širdį pripildys nesavanaudiškos meilės ir kiekvieną būtybę mylės kaip savą. „Aš myliu Tave, Svami“ – tai tėra žodžiai. Bepigu mylėti tuos, kurie myli jus ir yra jums mieli, bet tikra meilė yra toji, kuri myli net tuos, kurie nėra jums malonūs. Tikroji meilė myli netgi tuos, kurie jūsų gali ir nemylėti. Meilė nieko už tai nesitiki, net negalvoja būti už tai mylima. Ji temoka duoti ir atleisti. Puoselėkite tokią meilę. Tai viskas, ko atėjau jums pasakyti. Kai tokios meilės bus sklidina jūsų širdis, Man neteks ateiti ar išeiti, nes, kur bebūtumėte, jūs tapsite Manimi, tapsite amžini.

Tai, kas įvyko iki šiol, tebuvo trumputis supažindinimas su tuo, kas yra Satja Sai. Tikrasis veiksmas prasideda tik dabar. Būkite palaiminti, tapę jo dalimi. Būkite palaiminti, tapę istorijos dalimi. Atminkite, kad nemirtingumą pelno ne turtai ar palikuonys, o geras vardas, užsitarnautas gerais darbais. Todėl visada rinkitės gerą draugiją. Tegu jus lydi geros mintys, geri žodžiai ir darbai; visuomet darykite tik gera ir prisiminkite, kas tikra, o kas ne.

Jūsų Svamis niekur neišėjo – o ir kaip galėtų išeiti? Kaipgi atskirsi šešėlį nuo kūno? Abu egzistuoja kartu. Jei yra kūnas, yra ir šešėlis. Jei yra Svamis, esate ir jūs visi. Jei Svamio nors akimirką nebūtų, tai neliktų ir nė vieno iš jūsų. Jūsų buvimas yra Svamio buvimo įrodymas. Jokio kitokio įrodymo nėra. Pats faktas, kad esate gyvi, reiškia, kad Svamis yra gyvas, nes Jis nėra atskiras nuo jūsų, o jūs nesate atskiri nuo Jo. Jūs visi esate Mano dalis. Aš esu jūsų dalis. Kartu mes esame viena. Neskirstykite vieni kitų remdamiesi savo ribotomis mintimis ar egoistiškomis užmačiomis. Verčiau visai atsisakykite savanaudiškumo. Ugdykitės plačias pažiūras ir vis didesnį meilės jausmą, galintį aprėpti visą pasaulį. Tai ateitis, vardan kurios Aš dirbu. Ateikite, telkitės aplink Mane ir dirbkite su Manimi, kad tai, ką gavote iš Svamio, galėtų būti perduota visiems tiems, kuriems pasisekė ne taip, kaip jums – patirti Mane, kai Aš buvau arti. Dabar tai jūsų, kaip Mano sekėjų, pareiga, jūsų rimta atsakomybė pasiimti Mane su savimi ir padėti kitiems patirti Mano meilę per jus. Tapkite Manimi, ne tik Mano instrumentais. Tapkite Manimi!

Šri Satja Sai Baba (per Madhusudaną Naidu)
Kroatija, 2015 m. balandžio 22 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Kroatijoje
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :