Kodėl Svamis nusprendė palikti Savo fizinį kūną anksčiau



Klausimas: Svami, kodėl nusprendei palikti Savo fizinį kūną anksčiau, nei tikėtasi, ir toliau būni subtiliame kūne?

Svamis (per Madhu): Aš norėjau atvykti į Ispaniją ir su jumis susitikti, o tai buvo neįmanoma būnant fiziniame kūne, taigi Aš jį nusimečiau! Aš norėjau padaryti daugybę dalykų, kurių buvo nebeįmanoma padaryti būnant kūne. Aš esu čia, kad dirbčiau Savo darbą, ir jei Mano kūnas padėtų Man dirbti, Aš turėčiau kūną. Jei Savo darbą galiu geriau padaryti be kūno, tebūnie taip. Iš tikrųjų niekas neturėtų būti prisirišęs prie kūno; kūnas yra tik tam, kad tarnautų kitiems. Jei jums turi tarnauti kiti, užuot jums tarnavus kitiems, tada kūną geriau palikti. Yra žmonių, kurie daugiau nebegali matyti, girdėti ar užuosti, kurie negali net stovėti, bet laikosi įsikibę savo fizinio kūno ir tampa našta kitiems. Aš esu čia, kad neščiau kitų naštą, o ne tam, kad tapčiau našta kitiems, taigi jutau, jog palikęs kūną galėčiau padaryti daugiau.

Ispanija, 2016 m. spalio 24 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Ispanijoje



Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :