„Aš noriu, kad būtum švyturys tamsos jūroje“

Izaokas Taigretas

Ar galite patikėti, kad esate dieviškos, nemirtingos būtybės? Galiu jus užtikrinti, kad jūs vėl ir vėl grįšite vis naujam gyvenimui, kol rasite savo tikrąją tapatybę. Tai vadinama Savirealizacija. Apie tai kalbėjo visi mokytojai, dėl tos priežasties jie ir ateina. Nėra jokio skirtumo, ar skaitysite Bhagavadgytą, ar Koraną, ar nuostabius Lao Tzu raštus, ar judėjų-krikščionių tekstus – jie visi sako tą patį. Jie jūsų prašo: „Prašau, grįžk namo.“ Tai puiki proga visiems, visoms tikėjimo sistemoms, susirinkti čia, vienoje vietoje, kartu su Kosminiu Svečiu, stebinčiu šias iškilmes.

Daugelis didžių žmonių sakė: „Aš esu agnostikas, esu netikintis. Tos religijos yra ne kas kita, o politinės organizacijos, kad paverstų mus gyvulių banda, ir aš nenoriu su jais turėti nieko bendro.“ Faktas tas, kad jei tikite tiesa, gerumu ir meile, tai jau esate nuėję 90 % kelio į namus.

Kai Svamio paklausiau, kokia yra mano misija šioje planetoje, Jis pasakė: „Aš noriu, kad tu būtum pasaulyje, bet nebūtum pasaulio dalimi. Aš noriu, kad būtum švyturys tamsos jūroje.“ Tai yra ir kiekvieno darbas. Kiekvienas iš jūsų gali būti ta žvake, patekusia į visiškai tamsų kambarį. Apšviesti visam kambariui pakanka tik vienos žvakės.

Tai yra tiesa. Jūs turite nepaprastą galią. Tikėjimo galia yra neįsivaizduojama. Jums visiems gali pavykti tik vienas dalykas: būti geru, mylinčiu, teisingu, doru ir paslaugiu visiems, ką tik sutinkate. Tai jūsų dieviškoji prigimtis, nes jūs esate dieviškos būtybės, jūs esate nemirtingi.

Viešasis satsangas Paryžiuje, Prancūzijoje
2018 m. balandžio 2 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Prancūzijoje 2018 m. balandžio mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :