Būkite Man brangūs

Būkite Man brangūs

Mano sekėjai turėtų trokšti būti Man brangūs. Jei būsite Man brangūs, būsite arti Manęs (žodžių žaismas angl.: If you are dear to Me, you will be near to Me). Buvimas arti nereiškia, kad esate brangūs. Daugelis žmonių gyveno su Manimi daugybę metų ir ant galvų užsiaugino ragus manydami, kad Man yra labai brangūs. Tiesą sakant, tokius žmones turėjau laikyti arti Savęs tam, kad jie nekeltų vargo kitiems! Ne visuomet jie yra brangūs, – tam, kad išgelbėčiau kitur esančius Savo sekėjus, turiu prisiimti tą naštą ir laikyti tam tikrus žmones prie Savęs. Kaip ir Šiva laiko gyvatę aplink savo kaklą – tam, kad ji neįkąstų kitiems!
Turite atsiminti, kad būti Dievui brangiam yra daug svarbiau, nei būti fiziškai arti.

Jei Dievui esate brangūs, tai jums nereikia stengtis keliauti ten, kur yra Dievas, nes Dievas bus šalia jūsų, kad ir kur būtumėte, – juk Dievas nori būti su jumis daug labiau, nei jūs norite būti su Dievu. Sekėjas yra ne tas, kuris sako: „Dievas gyvena mano širdyje.“ Tai tiesa – Dievas yra kiekvienoje širdyje, kiekviename atome. Bet tikrasis sekėjas yra tas, kuris gali pasakyti: „Aš gyvenu Dievo širdyje“. Tuomet iš tikrųjų jis yra sekėjas.

Iš Satjos Sai Babos kalbos (per Madhu)
Malaizija, 2015.09.30
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Malaizijoje 2015 m. rugsėjo – spalio mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :