Kaip atskirti ego ir Atmą?

Klausimas: Kaip man atskirti save – ego – ir Atmą?

Svamis: Jei tame yra „aš“ jausmas – „aš“ ir „mano“ – tuomet tai tėra tavo ego, tavo atskiro „aš“ pajautimas. Kai jauti, kad viskas yra „mes“ ir „mūsų“, tuomet tapatini save su Dievu, arba Atma. Tai vienintelis skirtumas.

Kai jautiesi savanaudžiu – „aš“ ir „mano“, – tu tapatini save tik su kūnu ir protu.

Kai manai, kad tai skirta „mums“, tai yra „mūsų“, – tada tapatini save su Dieviškąja Atma.

Kad ir ką galvotum, sakytum ar darytum, jei tai darai tik vedamas sava­naudiškų paskatų, tuomet tapatiniesi su kūnu ir protu. Jei tai darai nesavanaudiškai, tuomet tapatini save su Atma. Tai vienintelis skirtumas.

Satja Sai Baba (per Madhu)
Satsangas Malaizijoje 2015.09.30
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Malaizijoje 2015 m. rugsėjo – spalio mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :