Geroji naujiena

Geroji naujiena yra ta, kad jums nereikia niekur eiti, kad taptumėte Dievu. Tik manoma, kad norint tapti Dievu reikia keliauti į piligrimystės vietas, susitikti su garsiais šventaisiais ir pranašais, atlikti tam tikras askezes. Tiesa ta, kad jūs jau esate tai, kuo norite tapti. Jūs turite tik „nebebūti“ visu tuo, kuo nesate. Turite atsikratyti visko, kas nėra dieviška, kad liktų tik dieviškumas. Todėl viskas, ką darote, sakote ar galvojate, turi padėti pašalinti tai, kas yra ne dieviška, ir jūsų viduje palikti tik Dievą. Visi satsangai, seva ir visos kitos veiklos yra tik tam, kad padėtų jums „nebebūti“ tuo, kuo nesate.

Kai vaikas gimsta, jis verkia: „Koham, koham“ – Kas Aš esu? Kas esu Aš? Deja, vaikui pasakoma daug netiesos. Mažas, tyras, nekaltas vaikas verčiamas tikėti, kad jis yra kūnas, turintis vardą ir pavidalą. Kadangi jūs visi ilgus amžius gyvenote šioje netiesoje, tai tikite, jog tai tiesa, ir tą patį melą kartojate vaikams. Deja, šis melas, kad jūs esate tik kūnas ir protas, tiek daug kartų jums buvo kartojamas, kad dabar tai skamba kaip tiesa. Todėl tiesą, kad jūs esate Dievas ir tikrai dieviški, reikia kartoti daug daugiau kartų, kad užmirštumėte netiesą ir prisimintumėte tik tai, kas yra tiesa.

Pats jūsų kvėpavimas yra jūsų mokytojas, nes jis 21600 kartų per dieną kartoja: „Soham, Soham, Soham“. Kai kvėpuojate, sakote „Soham“ – „so“, kai įkvepiate, o „ham“, kai iškvepiate. Jei tik klausytumėte ir atkreiptumėte dėmesį į tai, ką kvėpavimas jums sako, tai gautumėte atsakymą į tą klausimą, su kuriuo gimėte. Į klausimą „Koham“ – „Kas aš esu?“ – atsako jūsų pačių kvėpavimas, kuris sako „So Ham“ – „Aš esu Tai“.

Iš Satjos Sai Babos kalbos (per Madhu) Eskobare, Argentinoje 2017 m. spalio 8 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Argentinoje 2017 m. spalio mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :