Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Malaizijoje 2015

Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Malaizijoje 2015

Dieviškasis vizitas Malaizijoje vyko 2015 m. rugsėjo 30 – spalio 1 d.

Šiame buklete – vizito aprašymas, ištraukos iš svečių kalbų, 3 Satjos Sai Babos kalbos ir Jo atsakymai į klausimus.

Svamis sekėjams kalbėjo:
Visą gyvenimą – daugybę gyvenimų – Aš laukiau tikrųjų Savo sekėjų. Niekam nereikia Man pasakyti, kur yra tikras sekėjas, – Aš rasiu kelią pas jį, nes gyvenu ne kur kitur, o tokio sekėjo širdyje. Sakau tai ne dėl to, kad norėčiau ką nors viešai pagirti. Bet leiskite jums pasakyti – daug žmonių anksčiau yra kvietę Mane į Malaiziją, tačiau tiesa ta, kad daugelis tų kvietimų tebuvo būdas kam nors pasirodyti pranašesniu už kitus. Vienas žmogus galvojo: „Sai Baba atvyks į Malaiziją tik tuomet, jei Jį pakviesiu aš.“ Kitas pasakė: „Ne, Jis atkeliaus tik tada, jei Jį pakviesiu, nes aš Jam brangesnis.“
Su tokia nuostata daug žmonių daugybe būdų bandė Mane čia atsivežti, bet niekaip nebūčiau atvykęs. Tačiau dabar be jokio pakvietimo Aš pasakiau: „Noriu nuvykti į Malaiziją. Noriu nuvykti į Sai Anandą. Noriu palaiminti Medicinos centrą.“
Jei yra tikra meilė ir tikra tarnystė, Viešpats apsireikš. Nėra jokio reikalo Jį šaukti ar kviesti. Jis Pats atvyks.

Norėdami skaityti bukletą, paspauskite ant viršelio.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage