„Tiesiog mylėkite Mane. Tiesiog galvokite apie Mane. To užtenka“

Šri V. Kumaras

Kai mokiausi Putapartyje, kartą pagyvenęs vyras skaitė paskaitą gilia dvasine tema. Per dešimt minučių visi užmigo! Būdamas studentu aš negalėjau viso to „suvirškinti“. Tą vakarą Svamis atėjo ir visą mokymą paaiškino keliais trumpais saki­niais. Jis pasakė: „Tiesiog mylėkite Mane. Tiesiog galvokite apie Mane. To užtenka.“

Kiekvieną dieną mes labai daug visko patiriame: draugai mums visko pripasakoja; mes nusimename; susitinkame su savo dėstytojais ar viršininkais. Dažnai jaučiame, lyg tie žmonės būtų gimę vien tam, kad padarytų mūsų gyvenimą dar sunkesnį!

Tuomet turime savęs paklausti: ar pakankami galvojau apie Svamį? Jis yra visų negalavimų panacėja. Jis yra pradžia ir pabaiga. Jis yra ir kelionė. Tad štai ką iš tikrųjų turime daryti – galvoti apie Bhagavaną nuo pat ryto iki vakaro.

Tuomet, kai darysime tai, ką norime daryti, Dievas pasirūpins, kad eitume tinkama linkme. Jis pasirūpins, kad viskas pavirstų į dieviškąją auką. Tai praktinis dva­singumas – tiesiog galvoti apie Jį be perstojo, vis intensyviau, ir gyventi su Juo kiekvieną akimirką. Tada tapsime Jam brangūs.

Satsangas Malaizijoje, 2015 m. spalio 1 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Malaizijoje 2015 m. rugsėjo – spalio mėn.



Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :