Nė akimirkai nepamirškite, su kuo turite reikalą!

Nė akimirkai nepamirškite, su kuo turite reikalą!

Per satsangą Mudenahalyje 2018 m. liepos 19 d. Satja Sai Baba kalbėjo apie didžiulius darbus sveikatos apsaugos ir švietimo srityse, apie įkurtas institucijas ir atsidavusius sekėjus. Baigdamas kalbą, Svamis pasakė:

Deja, kai kurie žmonės, nesugebantys suvokti šios didingos Svamio Misijos, ieško trūkumų be jokio pagrindo. Ar dramblio didybė sumažės, jei pakelėje šuo los? Tad gerus darbus reikia daryti bet kokia kaina. Kiekvienas geras darbas sutinka tam tikrų pasipriešinimų, tam tikrų kliūčių. Nesutrikite, nesijaudinkite ir nenusivilkite, jei kelią pastoja kliūtys.

Leiskite pasakyti tiems, kurie turi tam tikrų abejonių dėl to, kad Svamis atidaro universitetą [Šri Satjos Sai žmogaus tobulinimo universitetas Gulbargoje inauguruotas 2018.06.03]: šis universitetas deramai atstovaus Indijos kultūros ir dvasingumo šlovę ir ateityje visam pasauliui skleis Indijos didingos senovinės išminties šviesą! (Plojimai) Leiskite jiems dar pasakyti, kad tai tik pirmasis universitetas iš daugelio! (Plojimai) Ne tik Indijoje – ateityje universitetas turės savo padalinius daugiau nei 18-oje pasaulio šalių! (Audringi plojimai)

Jei jiems dar neužtenka to, ką jau pasakiau, tai leskite pridurti: po trejų metų Aš atidarysiu medicinos institutą su magistro studijomis prie Šri Satja Sai Sandžyvani ligoninių tinklo! (Audringi plojimai) Aš nusprendžiau ir Mano tokia sankalpa (valia), kad per tris metus nuo šiandien įsteigsime kardiologijos mokslų (pediatrijos ir suaugusiųjų) ir daug kitų susijusių mokslų magistro studijas! Kitose institucijose viena tokių studijų vieta šiais laikais kainuoja dvidešimt milijonų rupijų. Bet mūsų institucijoje kardiologijos mokslų magistrantūros studijos bus visiškai nemokamos! (Audringi plojimai)

Trisdešimt studentų, besimokančių įvairiuose medicinos koledžuose Karnatakoje, lydėjo Mane į Šri Satja Sai Sandžyvani ligoninę Raipure. Aš paklausiau, kiek iš jų norėtų įsijungti į Svamio misiją pediatrijos kardiologijos srityje. Vis pakėlė rankas. Tai dėl jų ir dėl daugybės kitų ateityje Aš nusprendžiau įkurti šią instituciją.

Manau, derėtų čia tiesiog baigti ir nepasakyti daugiau, nes tiems, kurie negali to suvirškinti, gali sustoti virškinimas ir ims labai skaudėti pilvą!

Bet dėl visų žmonių, dalyvaujančių šlovingoje sveikatos atsaugos, švietimo ir maitinimo misijoje leiskite dar pasakyti ir apie maitinimą. Ateityje Šri Satja Sai Anapurna pusryčių programa bus didžiausia tokia programa pasaulyje, be jokių abejonių. (Audringi plojimai)

Aš turiu sekėjų, kurie dėl Manęs pasirengę paaukoti viską! Aš turiu vaikų, kurie pasirengę atiduoti viską, kad išpildytų Mano norus. Ir Aš turiu žmonių – čia ir visur, kurie kiekvieną savo gyvenimo akimirką gyvena dėl Manęs. Kodėl turėčiau dėl ko nors nerimauti? Tegu pasaulis stebi Šri Satjos Sai šlovę, kaip ji plečiasi į kiekvieną pasaulio kampelį! (Audringi plojimai)

Niekada nė akimirkai nepamirškite, su kuo turite reikalą! Aš esu Dievas… ne mažiau ir ne daugiau! (Audringi plojimai)

Pašventinkite savo gyvenimus eidami šiuo nesavanaudiškos tarnystės keliu ir taip išsigelbėkite patys ir išgelbėkite pasaulį!

Iš Sajos Sai Babos kalbos (per Madhu) 2018 m. liepos 19 d. Mudenahalyje
Šaltinis: Dieviškosios kalbos video įrašas 
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :