Kaip elgtis matant neteisybę?

Kaip elgtis matant neteisybę?

Klausimas: Pasaulyje daug neteisybės, ir kartais sunku nutylėti. Aš noriu žinoti, kaip man elgtis matant neteisybę – ar turiu įsiterpti ir kažką pasakyti, ar tą problemą perduoti Tau, Svami?
Svamis: Kai matote neteisybę ir nieko nesakote, jūs tampate jos dalimi. Jums tenka vienoda kaltė už piktadarybę ar padarytą klaidą, nes jūs viską matėte, ir nors galėjote kažką pakeisti, bet nusprendėte nieko nedaryti. Pirmiausia jūs patys, pagal savo išgales, turite kažko imtis. Aš visuomet sakau: „Padarykite viską, ką galite, o visa kita palikite Man.“ Jeigu jūs nedarysite nieko ir viską paliksite Svamiui, tuomet niekas nesikeis.

Aš „įstumiu“ jus į tokias situacijas, kuriose būdami galite išmokti susidoroti su iššūkiais, išmokti drąsos, gerumo. Jei viską paliksite Man, o patys neįdėsite jokių pastangtų, tai kaip ko nors išmoksite? Kada tėvai iš klaidingo meilės supratimo už vaikus daro jų namų darbus, tai kaip vaikams ko nors išmokti?

Taigi, matydami neteisybę pasistenkite ją sustabdyti. Prašykite Manęs, kad jums padėčiau. Nusišalinti negalite. Pirmiausia patys turite padaryti viską, kas jūsų jėgoms, ir tik paskui prašyti Mano paramos. Jeigu visą rūpestį perduosite Man, tai kaip ko nors išmoksite?

Kai būdami namuose išalkstate, ką darote? Meldžiatės Man, kad numalšinčiau jūsų alkį, ar einate į virtuvę ir susiradę produktų pasigaminate sau maisto ir pavalgote? Kai kalba eina apie jūsų asmenines problemas, jūs norite jas kuo greičiau patys išspręsti, bet kai kalba eina apie kitų problemas, jų sprendimą norite perduoti Dievui (juokas). Turite patys pasistengti tai padaryti!

Satja Sai Baba (per Madhusudaną Naidu)
Satsangas Australijoje 2015 rugsėjo 24 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Australijoje 2015 m. rugsėjo mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :