Man nieko nėra nesvarbaus

Baigdamas Dieviškąjį satsangą Padovoje, Svamis sekėjams kalbėjo:

Šiandien Aš tik sužadinau jūsų apetitą. Turi likti šiek tiek alkio ir patys turite ieškotis maisto, nes viskas yra jumyse. Per televizorių galite žiūrėti programą. Visi televizoriai tuo pačiu kanalu rodo tą pačią programą. Net jei jūsų televizoriai ir skiriasi, įsijungę tą patį kanalą matysite tą pačią programą. Taip pat, jei jūs sutelksite savo dėmesį į Mane ir vien tik į Mane ir neleisite savo protui įsikišti, tai visus atsakymus gausite iš vidaus. Taigi, ieškokite Manęs savyje. Žvelkite visada vidun, ir atsakymai į klausimus, į kuriuos nebuvo atsakyta, ateis iš vidaus, jei tik stengsitės. Visos žinios yra jūsų viduje, visa laimė yra jūsų viduje, viskas yra viduje. Išorinė visata yra ne kas kita, o vidinės visatos projekcija. Viskas, kas egzistuoja išorėje, egzistuoja ir viduje. Stenkitės ir galėsite iš vidaus gauti viską – bet jūs turite stengtis.

Gera klausyti, gera kalbėti, bet tai jums nepadės. Tai pasiekti gali tik tas, kuris turi šradhą, nuoširdų tikėjimą. Iš savo entuziazmo nepaverskite to tik „mankšta“. Stenkitės tai paversti savo gyvenimo būdu – būkite susijungę su savo Dieviškumu, tai yra Manimi, ir kiekviename žingsnyje prašykite, kad Aš vadovaučiau. Man nieko nėra nereikšmingo, Man nieko nėra nesvarbaus – viskas yra svarbu, net tokie paprasčiausi dalykai, kaip „Svami, kokią suknelę turiu apsivilkti?“, „Ar turiu susitikti su tuo draugu, ar ne?“, „Ar turiu pasirašyti tą kontraktą, ar ne?“ Viską, ką darote, darykite iš meilės Dievui. Klauskite Dievo viduje: „Kas Tau patiktų?“ – ir gausite atsakymą, kuriuo vado­vaudamiesi įgysite ramybę.

Jei viską padarėte kaip galėjote geriau, nuolankiai, paaukokite rezultatus Man, ir tuomet jūsų gyvenimas bus pilnas Dievo. Darykite taip kiekvieną dieną, kiekvieną minutę, kiekvieną akimirką. Pradėkite dabar!

Satja Sai Baba (per Madhusudaną Naidu)
Padova, Italija, 2016.04.17.

Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Italijoje 2016 m. balandžio mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :