Aš esu visi

Aš esu visi

Kodėl ateina Mokytojai ir ką jie daro? Jie rodo, kad įmanoma mylėti visus, kai žinote tiesą, jog jūs, jūs pats, esate visi. Kai paprasti žmonės žiūri į tokį Mokytoją, į tokį meilės įsikūnijimą, jie užduoda šį klausimą: „Kaip čia yra, kad Tu taip labai gali mylėti kiekvieną?“

Mokytojas atsako: „Todėl, kad Aš esu visi. Jūs esate Aš, o Aš esu jūs, nėra jokio skirtumo. Todėl Man natūralu ir labai lengva mylėti kiekvieną.“

Apstulbę paprasti žmonės Mokytojo klausia: „Ar įmanoma ir mums mylėti visus tiesiog taip, kaip myli Tu?“

Aš jiems sakau: „Taip, žinoma, tai įmanoma, nes jūs irgi esate visi. Jie yra tiesiog jūsų atspindžiai.“

Kai tik suprantate šią tiesą, viskas tampa išbaigta. Nėra pusės, nėra dalies, nes viskas yra viena. Todėl tikrai išmintingas žmogus mato vienovę ten, kur yra įvairovė, o neišmanėlis mato įvairovę ten, kur yra tik vienovė. Jūs turite stengtis suprasti šią tiesą ir tai patirti savo širdyje.

Iš Satjos Sai Babos kalbos (per Madhusudaną Naidu) Paryžiuje
2018 m. balandžio 2 d.

Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Prancūzijoje2018 m. balandžio mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :