Esu čia, nes jums Manęs reikia


Viename Dieviškajame satsange El Teatro De Camara, Meksikoje sekėjas padėkojo Svamiui, kad Čihuahua krizės metu palaimino meksikiečius:
Svami, aš neturiu klausimų, bet tik noriu padėkoti jums visiems, kurie šiandien esate čia. Neatsitiktinai atvykote tuo metu, kai kilo Čihuahua krizė. Jūs atvykote pažadinti meilę. Iš visos Čihuahua širdies dėkojame Tau, Svami.

Svamis: Aš taip pat noriu padėkoti jums, kad esate čia. Dievas visada nori būti su Savo sekėjais, kaip ir sekėjai nori būti su Dievu. Kaip vaikai nori būti su savo mama, taip ir motina irgi nori būti su savo vaikais. Todėl ji visada būna su vaikais, kai mamos jiems reikia labiausiai. Net prieš vaikui praveriant burną ir ją pašaukiant, jo visada budri mama jau žino, nes nuolat jaučia savo vaiką. Todėl ir esu čia, nes jums Manęs reikia; o jūs esate čia, nes Man reikia jūsų!

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Čihuahua, Meksika, 2016 m. birželio 22 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Meksikoje 2016 m. birželio 21-22 d.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :