Nepaliaukite sau kartoti: „Aš esu Dievas“

Nepaliaukite sau kartoti: „Aš esu Dievas“

Susirinkote čia, šioje salėje, kalbate apie šias dvasines tiesas ir mąstote apie tai, ką kalba Svamis ar ką tik kalbėjo kiti. Tačiau vien mąstyti nepakanka. Pasiryžkite nuo šios akimirkos galutinai pasukti šiuo keliu; jūs mokėsite atsirinkti, mokėsite neprisirišti ir būtent taip gyvensite toliau. Nesisielokite dėl praeities – ji ne jūsų valioje; tai, už ką tikrai galite būti atsakingi – tai Dievo jums duota dabartis, ji ir vadinama dovana (anglų k. present – ir „dabartis“, ir „dovana“), nes tai Dievo dovana, ir tai, ką darote šiandien, nulems jūsų ateitį.

Pasitikėkite savimi! Nepaliaukite sau kartoti: „Aš esu Dievas. Aš esu Dievas. Aš esu Dievas.“ Tikėkite tiesa, kuri buvo pasakyta tokia daugybe lūpų, tokioje daugybėje tekstų, per tokią daugybę metų. Visiškai ja tikėkite, ir jei taip tikėdami dirbsite, galvosite ar imsitės veiklos, viskas, ką sakysite, galvosite ar darysite, taip pat taps dieviška. Pirmiausia turite tikėti, kad esate dieviški. Tada ir visa kita sustos į savo vietas. Kai kas nors paklausia: „Kas tu esi?“, turite sau pasakyti: „Aš esu Dievas. Aš esu Dievas. Aš esu Dievas.“

Žmonės vis klausinėja: „Kas tu esi? Kas tu esi? Kas tu esi?“ Pirmiausia turite paklausti: „Kas esu aš?“ Pirmiausia to paklauskite savęs ir gaukite atsakymą iš vidaus: „Aš esu Dievas.“ Aš visada į jus kreipiuosi „Dievo įsikūnijimai“, „Atmos įsikūnijimai“, „Meilės įsikūnijimai“. Tikėkite tuo, ką Svamis sako. Svamis mato Tiesą ir kalba tik Tiesą; jei tikėsite, visas jūsų gyvenimas pasikeis.

- Satja Sai Baba (per Madhu)

Iš kalbos Singapūre 2016 m. kovo 23 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitąSingapūre 2016 m. kovo 23 d.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :