Kuo galėčiau padėti savo tėvams?

Kuo galėčiau padėti savo tėvams?

Klausimas: Kuo galėčiau padėti savo tėvams? Jie tiek daug dėl manęs padarė!

Svamis: Iš tikrųjų tai ne jie daug padarė. Viską darau Aš - jie tik stebėtojai. Brangink viską, ką jie daro. Didžiuokis jais, kad jie myli Dievą ir yra jo įrankiai. Vertink tai. Jie dėl to džiaugsis. Iš tavęs jie nieko nesitiki, tik nori, kad būtum laimingas ir gerai rūpintumeisi savo šeima. Jų pačių laimei reikia tik tiek, kad tu būtum laimingas.

Kaip tu gali būti laimingas? Laimė – tai ryšys ir vienybė su Dievu. Turėdamas ryšį su Dievu, visada būsi laimingas. Mylėk Dievą, būk geros širdies, būk malonus ir gerai rūpinkis savo šeima. Tėvams nieko daugiau nereikia - nei iš tavęs, nei iš ko kito. Jiems reikalingas Aš, ir Aš jais pasirūpinsiu. Tu būk laimingas. Jie neturi jokių pageidavimų, iš pat pradžių jie neturėjo jokių norų.

Man patinka sekėjai, kurie neturi jokių norų (anapekša). Kiti visada atvažiuoja su vienokių ar kitokių norų sąrašu. Įsivaizduok, jei tavo draugas kasdien ateitų pas tave ir vis kažko prašytų. Jis visados norės kažko iš tavęs, tad tokia draugystė anksčiau ar vėliau nutrūks. O Kai draugas tave labai myli ir nieko iš tavęs nenori, ir jei ateina - tai vien dėl to, kad jam džiugu tave matyti tavęs, kad jis laimingas būdamas kartu - su tokiu draugu tau visuomet bus malonu.

Sekėjai, kurie atvyksta pas Mane ne tam, kad kažko paprašytų, labai gerai žino, kad nė neprašius Dievas jiems duos viską, ko tik reikia. Štai tada laimingas ir Aš, laimingi ir jie. Aš jiems duodu tai, ko jie nusipelnę. Man patinka tokie draugai. Jums nereikia praverti burnos prašymui ir šitaip užgauti Svamio meilę. Kada to reikia, Jis jums duos viską, ko jums reikia. Turėsite viską, ko reikia.

Šri Satja Sai Baba (per Madhusudaną Naidu)
Bostonas, JAV. 2017 m. birželio 13 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą JAV ir Kanadoje, 2017 m. birželio mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :