Kaip būti laimingam?

Klausimas: Kai pernai buvai atvykęs, Savo kalboje minėjai, jog turime daryti taip, kad aplinkiniai būtų laimingi. Aš pastebėjau, kad daug kartų, kai to nenorėdamas bandau įtikti kitiems ar kitus padaryti laimingais, viduje nesijaučiu gerai. Man atrodo, lyg mano mintys, žodžiai ir veiksmai nesiderina, ir taip būna gana dažnai. Svami, ką turiu daryti, kai taip atsitinka?

Svamis: Tu nori kitus padaryti laimingais, argi ne? O gal nenori? Jei tu nori kitus padaryti laimingais, tai kalbėk taip, kad jie būtų laimingi, daryk tai, kas juos padarytų laimingais. Sumaištį sukelia tai, kad nenori jų padaryti laimingais ir tada kalbi ar darai nenatūraliai. Esmė turi būti aiški. Ji tokia: „Aš noriu kitus padaryti laimingais, nes tai vienintelis būdas, kaip galiu Svamį padaryti laimingu, ir tai vienintelis būdas, kaip aš galiu būti laimingas.“

Jei mintis yra tokia, tada turi sekti žodžiai ir veiksmai. Jūs visi galvojate „kiti, kiti, kiti“ – tai ir sukelia sumaištį. Jūs galvojate, kad „jie“ yra kiti, „jie“ nieko bendro neturi su jumis ir „jie“ nesusiję su jumis – bet „jie“ visi yra tos pačios esybės dalys. Jei skauda vieną pirštą, kenčia visas kūnas. Jei į akis patenka viena dulkelė ar dalelė, kenčia visas kūnas. Jei skrandis pradeda nevirškinti, kenčia visas kūnas. Jie yra ne „kiti“, jie yra jūsų pačių dalis.

Jei taip galvosite, visa jūsų sumaištis pradings. Meilė nutrins visas ribas. Kai nėra meilės, visos šios ribos matosi. Jūs turite leisti meilei tekėti. Jei negalite jausti tokios meilės, bet bent jau mylite Dievą, mylite Svamį, tuomet galvokite: „Taip darydamas, padarysiu Svamį laimingu, ir jei Svamis yra laimingas, aš esu laimingas.“ Jei veiksite su tokiu jausmu, tuomet gerai. Jūs turite vadovautis tokia mintimi: „Aš turiu kitus padaryti laimingais, kad Svamis būtų laimingas, ir jei Svamis manimi patenkintas, aš visada būsiu laimingas.“ Taip galvoti teisinga ir jūs turite tuo atitinkamai vadovautis. Visa tai turi susirikiuoti, o taip bus, jei praktikuosite.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Malaizija, 2016 m. rugpjūčio 11 d.

Šaltinis: Sai Vrinda
Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Malaizijoje 2016 m. rugpjūčio 11 d.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :