„Tu nebenorėtum...“

M. Goldsteinas

Prieš daugelį metų man teko didelė laimė sėdėti prie Svamio dieviškų Lotoso pėdų... aš jaučiausi kaip mažas vaikas. Jis įdėmiai žvelgė pro langą ir atrodė, tarsi žvelgtų labai toli... ne į medžius, žmones ar pastatus už lango..., bet anapus šio pasaulio... į šviesmečių tolumą...
 Vaikiškai tyrai ir nuolankiai Svamio paklausiau: „Svami, ar leistum man pamatyti pasaulį Tavo akimis?“
Svamis, mūsų tikroji Dieviškoji Motina ir Tėvas, pažvelgė į mane ir meiliai nusišypsojęs tarė: „Jei leisčiau tau tai pamatyti, tu nebenorėtum dirbti, nebenorėtum savo namų, šeimos, nebenorėtum savo kūno“.

Daugybę kartų Bhagavanas mus mokė, kad mes esame ne kūnai, ne protai, mes – tai­ dieviškasis gyventojas, esantis mūsų dvasinėje širdyje... Daugybę kartų Svamis mus mokė suprasti, kad kūnas yra tik dieviškojo gyventojo transporto priemonė.

Aš buvau Bhagavano Babos buvimo visur liudytoju. Regėjau įvairiausių Bhagavano Babos stebuklų, mačiau, kaip nuo Jo meilės keičiasi žmonės... Iš tiesų aš regėjau Dievo galybę.

Iš dr. M.Goldsteino kalbos Guru Purnimos šventėje 2004.07.02
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :