Ar norite sužinoti, kas Aš esu?

Ar norite sužinoti, kas Aš esu?

Prieš daug metų Svamis kartu su būreliu sekėjų iškylavo Bandipuro miške, netoli Udhagamandalamo (Učio) kurorto. Daugiausia buvo mokiniai, suaugusiųjų tik vienas kitas.

Tai buvo nuostabi iškyla su Viešpačiu. Berniukams įspūdžių buvo apsčiai: žaidimai, nauji kraštovaizdžiai, laukinės gamtos pažinimas ir gausūs skanumynai. Tą įvykį primena viena neįkainojama Bhagavano nuotrauka.

Vienas iš berniukų turėjo Polaroido fotoaparatą, tad nuotraukų nestigo. Kad nusifotografuotų, berniukai vienas po kito atsistodavo šalia Svamio. Kai visi nusifotografavo, fotografas paprašė Svamio, kad Jis leistų Jį nufotografuoti vieną. Baba sutiko. Nuotrauką su netrukus išryškėjusiu atvaizdu fotografas įteikė Bhagavanui.


Svamis kiek pažiūrėjęs į nuotrauką – ji buvo graži – paklausė berniukų: „Ar norite sužinoti, kas Aš esu?“ Niekas nenumanė, ką atsakyti, todėl tylėjo, sėdėdami aplink Jį ant žemės. Svamis paklausė dar kartą: „Ar norite sužinoti, kas Aš esu?“ Jo akys neįprastai suspindėjo, balse jautėsi didelė galia. Visi pajuto, kad turi įvykti kažkas ypatinga, todėl nedrįso nieko kalbėti. Svamis paėmė Jam įteiktą nuotrauką ir ją visiems parodė. Joje buvo Svamio atvaizdas. Tada Jis nuotrauką apvertė ir, pasidėjęs ant šlaunies, ėmė ją trinti. Jam tai darant, vienas iš vyresniųjų pasilenkė pataisyti užsilenkusį Babos rūbo kraštelį, bet Svamis su neįprastu griežtumu, įsakmiai tarė: „Neliesk!“ Išgirdęs tokį rūstų balsą, sekėjas iškart atšlijo. Svamis dar kelis kartus patrynė nuotrauką. Tada iš lėto ją pakėlė ir visiems parodė. Tai, ką joje visi pamatė, nebuvo tas pats mielas Svamio atvaizdas. Nuotraukoje buvo didingas Viešpats Datatrėja, įkūnijantis Dieviškąją Trejybę (Visatos kūrėją Brahmą, palaikytoją Višnų ir griovėją Mahėšvarą) kartu su keturiais šunimis, kurie simbolizuoja Vedas.

Baba su atjauta pažvelgė į sekėją, kuriam buvo liepęs atsitraukti, ir tarė: „Tuo metu, kai nuotraukoje ryškėjo Mano kaip Datatrėjos atvaizdas, buvau persmelktas dieviškosios energijos. Jeigu tuo metu būtum Mane palietęs, būtum virtęs pelenais. Todėl ir buvau rūstus – dėl tavo paties saugumo.“

Šaltinis: Radio Sai
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage