Jei sugadinta moteris, sugedęs bus visas pasaulis                                                            Kartą paklausiau Savo...

Visus vaikus turite laikyti savo vaikais

Jei sugadinta moteris, sugedęs bus visas pasaulis
                                                          
Kartą paklausiau Savo motinos, Išvaramos: „Ko tu norėtum?“ Ji atsakė: „Man pačiai nereikia nieko. Bet Putaparčio vaikams dabar į mokyklą eiti labai toli. Labai džiaugčiausi, jeigu čia pastatytum mokyklėlę.“ Tada Svamis jos paklausė: „Be jokių abejonių, mokyklą pastatysiu. Bet kur ją statyti?“ Išvarama atsakė: „Mūsų kieme yra lopinėlis žemės. Svami, aš Tau jį atiduosiu, tenai statyk mokyklą.“

Pirmoji mokykla Putapartyje atsirado Išvaramos pasiaukojimo dėka. Tuomet buvo pasodinta pirmoji sėkla, ir ji dabar išaugo į milžinišką medį – daugybei studentų iš Indijos ir užsienio teikiamas nemokamas ugdymas. Išvarama buvo plačios širdies, labai rūpinosi visais atvykusiaisiais. Paprastai prie Išvaramos namų būdavo daugiau žmonių, negu prie šventyklos. Ji mylėjo ne tik Mane, ji mylėjo visus. Todėl reikia ugdytis tą nesavanaudišką meilę ir pasiaukojimą – tą jausmą, kada kiekvienas žmogus yra savas.

Šiandien įsteigėme komitetą, kurio paskirtis – rūpintis mergaičių švietimu Karnatakos valstijoje. Dešimtyje rajonų bus įkurta dešimt mokyklų kompleksų. Kitais metais bus atidarytas naujas mergaičių mokyklos kompleksas Gadago rajone. Kiekvienoje mokykloje mokysis 500 mergaičių. Taigi, visoje Karnatakos valstijoje beveik 5000 mergaičių gaus nemokamą, dvasinį, vertybėmis grįstą vidurinį išsilavinimą.

Kodėl Svamis visa tai daro? Jeigu sugadintas vyras, tuomet visa jo šeima gali būti sugedusi; bet jei sugadinta moteris, tuomet bus sugedęs visas pasaulis. Kartu su materialiuoju išsimokslinimu turime suteikti ir dvasinį išsilavinimą. Suteikti žinių ir įdiegti supratimą apie Indijos dvasinę kultūrą. Tik šitaip įvairiapusiškai išugdytos asmenybės gali gyventi darniai. Birželio mėnesį Alikėje bus pradėtas „Prašanti Niketanam“, mergaitėms skirtas priešuniversitetinis koledžas.

Mano misija yra tarsi Ganga. Ji teka savaime – jai nereikalinga niekieno pagalba, jos niekas negali sustabdyti. Tačiau jeigu tapsite šios Misijos dalimi, savo gyvenimui suteiksite šventumo. Esu paskelbęs: „Mano turtas yra Mano vaikai, Mano studentai.“ Per jus Aš galiu daryti Savo darbą. Nepriklausomai nuo to, ar pats turiu kūną, ar ne, Savo kūnu Aš laikysiu jūsų kūnus ir per jus Aš suteiksiu išsilavinimą daugybei vaikų. Reikia atsisakyti siauro požiūrio „aš“, „mano“ – ir ugdytis požiūrį „mes“, „mūsų“. Reikia daryti ne tai, kas asmeniškai patinka, o tai, kas patinka Dievui. Sueidami draugėn ir tarnaudami visuomenei priartėjate prie Dievo.

Kreipiuosi į visas mamas, kurios čia yra: jeigu jūs galvojate, kad jūsų vaikai priklauso jums, tai klystate. Turite mylėti kiekvieną – visus vaikus laikyti savais. Viskas yra laikina. Pinigai, turtas, jaunystė – viskas laikina. Jeigu pažvelgtumėte, dėl ko mes taip žavimės Išvarama – tai dėl jos pasiaukojimo. Ji pasiekė nemirtingumą dėl savo pasiaukojimo. Visi tėvai turėtų būti tokie nesavanaudiški ir skatinti savo vaikus tarnauti visuomenei.

Satja Sai Baba (per Madhu). Išvaramos dienos žinia (ištrauka)
2016 m. gegužės 6 d.
Šaltinis: saivrinda.org
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :