Kai ateidavo tinkamas laikas, Aš atskleisdavau tai, ką reikėjo atskleisti.                                                            ...

Antroji filmo dalis visuomet būna dramatiškesnė už pirmąją

Kai ateidavo tinkamas laikas, Aš atskleisdavau tai, ką reikėjo atskleisti.
                                                                          
Klausimas: Svami, Tu palikai savo fizinį kūną būdamas 86 metų. Sakei, kad jį palikai todėl, kad senasis „automobilis“ visiškai nusidėvėjo. Esi visažinis, todėl negaliu patikėti, kad to nežinojai anksčiau. Būdamas fiziniame kūne to niekada nesakei. Gal galėtum paaiškinti?


Šri Satja Sai Baba (per Madhusudaną): Kai gimiau Putapartyje, 14 metų niekam nesakiau, kas esu. Visi Mane vadino Radžu, niekas nevadino Sai Baba. Kol vieną dieną nusprendžiau pasauliui atskleisti, kad esu Širdi Sai Babos reinkarnacija. Mano draugai klausinėjo: „Kodėl mums nepasakei, kad buvai Širdi Sai Baba – juk mes tokie artimi bičiuliai. Kodėl pasakei tik dabar?“ Aš jiems paaiškinau: „Dabar tinkamas laikas, todėl dabar ir pasakiau.“

Kitąkart, 1963 metais, Aš pasakiau, kad esu ne tik Širdi Sai Baba, ne tik Satja Sai Baba, bet ir Prėma Sai Baba. Nuo 1926 m. iki 1940 m. žmonės nežinojo, kad buvau Širdi Sai Baba. Nuo 1940 m. iki 1963 m. niekas nežinojo, kad būsiu Prėma Sai Baba. Taigi, atėjus tinkamam laikui, Aš atskleisdavau tai, ką reikėjo atskleisti. Ir dabar atėjo tinkamas laikas atskleisti jums tiesą apie kitą Mano misijos dalį, tą ir padariau.

Ar jūs žiūrite filmus? Jeigu visas paslaptis atskleisite filmo pradžioje, niekas jo nežiūrės iki galo. (Juokas ir plojimai) Dabar yra pats ypatingiausias, pats švenčiausias ir įdomiausias šio Dieviškojo įsikūnijimo, Avataro, laikotarpis. Filmo kulminaciją pamatys tik tie žiūrovai, kuriems pakaks kantrybės jį žiūrėti iki galo. Filmas rodomas ir prieš pertrauką, ir po jos. Antroji dalis visuomet būna dramatiškesnė už pirmąją. Tačiau jos nepamatys tie žiūrovai, kurie pertrauką palaikė filmo pabaiga ir išėjo. Jie manys, kad matė visą filmą, todėl žinos tik pusę istorijos, pusę tiesos. Kam užteks kantrybės palaukti, tie sužinos visą tiesą.

Satsangas Grafrate, 2016 m. balandžio 6 d.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage